מדיה

רדיו ארץ: אולפן חדש, רצועות נוספות וקמפיין פרסומי

פחות משנה לאחר שהושקה תחנת הרדיו האינטרנטית ע"י יוצא רשת ב' יוסי הדר, היא מוסיפה רצועות שידור נוספות ועלה עם קמפיין בעשרות אלפי שקלים
אלכסנדר כץ | 
יוסי הדר, רדיו ארץ (צילום יח"צ)
תחנת הרדיו הדיגיטלית רדיו ארץ עוברת לשדר מאולפנים חדשים בחולון, ובמקביל גם תשיק קמפיין פרסומי חדש. התחנה הוקמה לפני פחות משנה על ידי מגיש רשת ב' לשעבר, העיתונאי יוסי הדר, והיא משדרת באינטרנט ובאמצעות אפליקציה ובפייסבוק.
מאז השקתה בדצמבר האחרון, היא שידרה מיפו וכעת עוברת לאולפן בחולון. עם המעבר הזה, גם יתווספו מספר תכנים חדשים ללוח השידורים, בהם סדרת הפודקאסטים '15 דקות' בהגשתם והשתתפותם של אנשי אקדמיה ותקשורת; התכנית 'ישראלים מספרים' - שיחות בשידור חי עם מאזינים ישראלים מכל העולם בהגשת העיתונאי נועם ניר; 'תיבת נועם' - תכנית מוזיקה שבועית בהגשתו של היסטוריון הרוק נועם רפפורט; והתכנית 'סינימה ארץ' בה יסקור מדי שבוע עיתונאי הקולנוע אלברט גבאי את עולם הקולנוע.
על המעבר לאולפן חדש והשקת תכניות חדשות, ברדיו ארץ משיק גם קמפיין פרסומי חדש באתרים, ברשתות החברתיות ובפלטפורמות דיגיטליות תחת הסלוגן "מדברים – מתחברים". על פי הערכות, ההשקעה בקמפיין תעמוד על כמה עשרות אלפי שקלים.
מייסד ומנכ"ל רדיו ארץ, יוסי הדר, אומר כי "לצד שידורי הרדיו שנועדו לאפשר שיח הוגן ומאוזן אנו רואים חשיבות, גדולה בפרט בימים אלה, בחיבור הציבור הישראלי והקהילות היהודיות בעולם, וכבר כעת מאזינים לרדיו ארץ רבבות אנשים ביותר מ-40 מדינות בעולם, בעיקר בארה"ב ובקנדה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה