מדיה

לצד הדוחות פושרים: יותר מ-100 אלף לקוחות לפרטנר TV

קמפיין מדובר ושיווק טריפל על תשתית HOT, הקפיצו את מספר המנויים ה-TV ב-17 אלף בחודש וחצי. אבל דוחות הרבעון ה-2 לא יכולים להעלות חיוך אצל בכירי פרטנר
אלכסנדר כץ | 
נטע ברזילי. פרטנרTV (צילום יח"צ/ צילום מסך)
נתחיל דווקא בנתון שלא מופיע בדוח שפרסמה הבוקר (יום ד') פרטנר, אבל מצביע על התחזקות המותג פרטנר TV. לצד הדוח, הודיעה החברה על כך שחצתה השבוע את רף 100 אלף הלקוחות לשירות הטלוויזיה שלה. בדוח עצמו שמסכם את הרבעון השני של השנה – מ-1 באפריל עד 30 ביוני, נכתב כי מספר הלקוחות עומד על 83 אלף (בסוף הרבעון הראשון מספר המנויים עמד על 65 אלף).
כך יוצא שבתוך חודש וחצי, צמחה זרוע הטלוויזיה של החברה ב-17 אלף בתי אב, והסיבות לכך מגוונות: הקמפיין המדובר עם זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, שעלה לאוויר ב-17 ביולי; מעברי דירות שמתוכננים לקיץ והובילו לקוחות חדשים; ותחילת שיווק טריפלים גם על תשתית HOT בשוק סיטונאי.
אבל לצד החדשות הטובות מגזרת הטלוויזיה, הדוחות של פרטנר היו הרבה פחות משמחים. הכנסות החברה עמדו על 797 מיליון שקלים, ירידה של 1% ביחס לרבעון המקביל אשתקד – אז הנתון עמד על 805 מיליון. בגזרת הרווח לרבעון – חלה נפילה של 96% מ-46 מיליון ברבעון השני של 2017, ל-2 בלבד ברבעון האחרון. גם ברווח התפעולי חלה נפילה – של 81%, מ-118 מיליון ל-22 מיליון. מבחינת מספר מנויי סלולר – הנתון עומד על 2.65 מיליון מנויים – ירידה של 1%, וההכנסה מכל מנוי ירדה ב-8% ל-57 שקלים למנוי.
מנכ"ל קבוצת פרטנר איציק בנבנישתי מסר: "בשנה הראשונה מההשקה המסחרית, פרטנר TV יצרה מפץ בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית, והיום יותר מ-100 אלף משקי בית מחוברים לשירות, ופרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הצומח ביותר בישראל. בנוסף, התקדמנו משמעותית בפריסת תשתית הסיבים האופטיים שלנו ואנו מגיעים ליותר מ-170 אלף משקי בית בעשרות ערים עם תשתית סיבים שמאפשרת מהירות גלישה של עד 1,000 מגה בייט לשנייה".
שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית המוזל צבר כבר יותר מ-300 אלף לקוחות – 100 לפרטנר TV ועוד כ-200 אלף לסלקום TV, כפי שדווחה לאחרונה. התחום הזה מהווה בעיה קשה ל-2 הדינוזאורים של השוק – HOT ו-yes, שאיבדו בתוך פחות מ-4 שנים 300 אלף בתי אב לטובת מתחרות צעירות ומוזלות. HOT למשל ממשיכה לאבד לקוחות, אולם בדוחות שפרסמה לפני כשבועיים עולה כי הצליחה לצמצם את אחוז הנטישה ממנה, מ-8,000 ברבעון הראשון של השנה, ל-4,000 ברבעון השני. את הירידה בקיטון אפשר ליחס בין היתר לשירותי האפליקציה המוזלים שהשיקה לפני כשנה, כדי להילחם על ליבם של הלקוחות הצעירים ואלה שלא מעוניינים לשלם מאות שקלים עבור חבילת שידור.
בסך הכל ל-HOT יש 777 אלף לקוחות, מול 781 לפני 3 חודשים ו-789 בסוף דצמבר. דוחות סלקום צפויים להתפרסם מחר, ודוחות בזק יפורסמו ב-23 באוגוסט, ואז נדע כמה לקוחות איבדה חברת yes שגם היא נחתכה משמעותית ברבעון הראשון של השנה – כ-7,000 במספר, ומספר מנוייה עומד על נכון לסוף מארס על 580 אלף בתי אב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה