תקשורת ומדיה

אולה אמיגו: 2 פורמטים ישראלים של קשת ישודרו במקסיקו

2 סדרות ותיקות של קשת עוררו עניין אצל התאגיד המקסיקני Televisa ובסוף החודש תעלה לאוויר אדפטציה ל'האקס המיתולוגי'. גם 'פלפלים צהובים' יזכה לגרסה מקומית
אלכסנדר כץ | 
האקס המיתולוגי (צילום יח"צ)
תאגיד המדיה המקסיקני Televisa ישדר 2 פורמטים ישראלים אותם רכשה מקשת - כך נודע לאייס. העסקות נחתמו עם זרוע ההפצה קשת אינטרנשיונל כבר במהלך יריד התוכן NATPE 2016 שנערך במיאמי.
מדובר בסדרה 'האקס המיתולוגי' שצפויה לעלות לשידור בערוץ Las Estrellas של Televisa כבר ב-30 באוגוסט, ובסדרה 'פלפלים צהובים'. 2 אדפטציות מקומיות לתכניות אחרות של קשת – 'מסודרים' ו'70 מיליון סיבות לעושר' כבר שודרו ברשת המקסיקנית בהצלחה.
'פלפלים צהובים' מתארת משפחה ממושב בערבה המגדלת ילד אוטיסט – ועוסקת בקושי בגידול ילד כזה באזור המרוחק מכל שירות טיפולי עבור ילדם. הסדרה עלה לאוויר בסוף 2010 ונהנתה מ-2 עונות שזכו להצלחה ברייטינג. בין היתר כיכבו בסדרה אותה כתבה קרן מרגלית, השחקנים עלמה זק, יוסי מרשק, אורי פפר ויהודה ברקן. הסדרה נמכרה להפקה ב-BBC וביוון.
'האקס המיתולוגי' שנכתבה על ידי סיגל אבין ושודרה במשך עונה אחת ב-2007, עוקבת אחרי רווקה בת 30 שמכינה רשימת של כל הגברים אותם היא זרקה, ומתחילה במסע חיפוש אחריהם, וזאת לאחר שמגדת עתידות הודיעה לה כי היא כבר יצאה עם אהבת חייה, ואם היא לא תמצא אותו שוב בשנה הקרובה, היא תישאר בודדה כל חייה. בסדרה כיכבו טלי שרון, איתי טיראן וורד פלדמן.
בקשת אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה