מדיה

71 כלים, פיצ'רים ואפליקציות שיהפכו כל אחד ליוצר על של תוכן

איך לפתוח בלוג בוורדפרס, איזו כותרת מקליקה, מה הניוזלטר הטוב ביותר, וכיצד לנהל קהילת פייסבוק משגשגת? ריכזנו לכם כאן מלוא חופן הטיפים - אתם רק צריכים להרים ולקחת
נאור נרקיס, תוכניסט |  3
גולש (צילום ISTOCK)
מאמרים טובים לא חסר, אבל הפעם החלטנו לכתוב מאמר עמוס בלינקים שמפנה אתכם במכה אחת לכל מה שצריך על מנת להפוך את העסק או החברה שלכם לבעלי נוכחות דיגיטלית עוצמתית שפוגשת אנשים שוב ושוב במרחב הדיגיטלי.
כל הכלים שמצוינים כאן הם דברים שאנו משתמשים בהם כל יום, למדנו מניסיוננו - או במילים אחרות - אפס תיאוריה ו-100% פרקטיקה. שמנו לינקים, דוגמאות, סרטונים - כל מה שתצטרכו כדי פשוט להתחיל לעשות תוכן.
איך לפתוח בלוג בוורדפרס?
רבים מיוצרי התוכן – בעלי עסקים, אנשים פרטיים וחברות מעוניינים לפתוח בלוג ולהתחיל להביא דרכו לקוחות בסופו של דבר. בשביל זה צריך לדעת איך לפתוח בלוג ולא כולם מכירים את התהליך. הכנו מדריך שלם במתכונת צעד-אחר-צעד שהידע הקודם היחיד שהוא דורש הוא קרוא וכתוב. קחו את זה מכאן ובטוחים שתוך שעה וחצי, וגם חצי כוס קפה – יש לכם בלוג שעובד. איך לפתוח בלוג וורדפרס? לחצו כאן
כך תבחרו צבעוניות שמתאימה לקהל הקוראים שלכם
צבעים משפיעים מאד על קבלת ההחלטות שלנו אונליין. המאמר הזה בנושא הפסיכולוגיה שמאחורי הצבעים, ימליץ לכם מה מתאים לקהלים שונים, לפי חתכי דמוגרפיה, תרבות וגיל. שווה לקרוא לפני שבוחרים תבנית לבלוג. לחצו כאן
בחירת כותרת שאנשים מקליקים עליה
סיימתם לפתוח בלוג? הקוראים שלכם לא יתנו לכם המון הזדמנויות. הם יקראו את הכותרת - ויחליטו תוך רגע אחד אם הם קוראים אתכם או לא. בדיוק לשם כך, כדאי לכם ללמוד אילו כותרות מביאות יותר קליקים. יצרנו רשימה מיוחדת של דברים קטנים שאתם יכולים לעשות כדי להשיג את אפקט ההקלקה המוגברת - ואנחנו לא מתבססים על תחושת בטן, אלא על מחקר מקיף שערכה חברת אאוטבריין על יותר ממיליארד קליקים של אנשים. בקצרה: אנשים מקליקים יותר על דברים שליליים ומפחידים, על כותרות ארוכות, על תמונות תקריב, על רשימות מספריות עם מספרים גבוהים ואי-זוגיים. אבל הנה המאמר המלא: 9 טעויות נפוצות שיוצרי תוכן עושים בבחירת כותרת. לחצו כאן

 
במייל כללים אחרים: כך תגרמו לאנשים לפתוח ניוזלטר ששלחתם
בניוזלטרים הכללים קצת שונים מאשר בכתבות, קטעי וידאו ומאמרים שאתם מפרסמים בפייסבוק. הכנו רשימה של כמה מניפולציות פשוטות מאד (כמו הוספת אימוג'י) שמשפרות מאד את הסיכוי שהקהל יפתח את האימיילים שאתם שולחים מהניוזלטר שלכם. הנה הרשימה  
לברך כל קורא חדש בנכס דיגיטלי שלכם באוטומציית מייל שמשרתת אתכם
הצלחתם להביא קורא לתוך הבלוג שלכם והוא נרשם לרשימת הדיוור. מזל טוב! חבל מאד, אבל 90% שוכחים בנקודה הזו לתקשר עם הקורא החדש. זו הזדמנות מצוינת לפנות אליו עם מייל אישי, להציע לו להגיע למאמרים נוספים, להכיר אותו, או לרשום אותו לנכס דיגיטלי אחר שלכם כמו עמוד הפייסבוק. אפשר לעשות אוטומציה כזו בצורה פשוטה במיוחד באמצעות Mailchimp, והכנו מדריך בדיוק בשביל זה. כרגיל במתכונת צעד אחר צעד ועם וידאו. למדריך אוטומציית המייל, לחצו כאן
איך לנהל קהילת פייסבוק משגשגת, והכלים לייצר בה תוכן מדהים
אם אתם חכמים, כנראה פתחתם קהילת פייסבוק סביב המותג או הבלוג שלכם. אבל עכשיו גם צריך לנהל אותה ולגרום למעורבות גולשים מתמשכת שמשרתת את הצרכים שלכם. זה לא פשוט, אבל הכנו לכם רשימה של 7 כלים שכדאי להשתמש בהם, החל מתזמון פוסטים ועד להסברים כיצד לנתח את ה-Insights של הקהילה כדי להביא ליותר הצלחה בהמשך. הכלים האלו חינמיים וחיוניים במיוחד – והרשימה המלאה ווידאו נמצאים כאן
תעשירו את הבלוג שלכם בשאלונים מגניבים שיאריכו את זמן השהייה
אם אתם רוצים שאנשים יישארו זמן רב בתוך הבלוג שלכם, כדאי לכם לשקול להכניס לתוכו כלים כמו לדוגמא Playbuzz או Vidipulse. הכלים האלו מאפשרים לקוראים לראות משהו קצת יותר מעניין ממילים, וגם להגיב. זה מגביר מאד את זמן השהייה וגם די פשוט לייצר אותם. הנה השוואה בין כמה פלטפורמות שאלונים, כאן תיכנסו לפלייבאז וכאן תוכלו להתחיל לייצר Vidipulse – שזה לשאול שאלות על סרטוני וידאו.
לא לשכוח לגרום לאנשים לקרוא את הבלוג שלכם: כך תשתמשו באאוטבריין ובטבולה
2 הפלטפורמות האלו נועדו לשרת יוצרי תוכן כמוכם ולחשוף את התוכן שלכם לאנשים רלוונטיים שרוצים לקרוא אותו. כאשר תפתחו באחת הפלטפורמות חשבון, תוכלו להתחיל לקדם את התוכן כך שהוא יופיע מתחת לכתבות שמופיעות באתרים של מוציאים לאור שונים. לדוגמה, בסוף כתבה בהארץ או ynet יראו את המאמר בבלוג שלכם. זה עולה כסף, אבל שווה את זה. אחרת אין לכם קוראים. לאחרונה החלו החברות גם לאפשר קידום וידאו בפלטפורמה שלהם, וגם את זה כדאי לדעת. להשוואה בין אאוטבריין לטאבולה, לחצו כאן
טלגרם: עוד נקודת מגע שווה עם הלקוח ששווה לכם לפתוח
מכירים כבר את האג'נדה התוכניסטית. אנחנו במלחמת תשומת לב ואנחנו רוצים כמה שיותר נקודות מגע דיגיטליות עם הקוראים שלנו. בדיוק בשביל זה כדאי לפתוח ערוץ טלגרם, שזה כמו קבוצת ווטסאפ שרק אתם יכולים לדבר בה. הנה מדריך כיצד לפתות ערוץ טלגרם, והנה דוגמה חיה איך באמת מתפעלים אותו (ערוץ הטלגרם שלנו).
  

כך תיצרו תכנים ויזואליים מהממים לטלגרם, פייסבוק או בלוג באפס תקציב
האתגר המתמיד שלכם הוא להשקיע מעט מאד זמן תמורת יצירת דברים מעולים ואיכותיים. פלטפורמות כמו Venggage מאפשרות את זה - ובמיוחד ליצירת אינפוגרפיקות, קופונים, מצגות - כדאי לכם מאד לנסות את זה וגם לא דרוש שום ידע בעיצוב. למאמר המלא, לחצו כאן
יצירת תוכן מהמובייל: תתחילו להשתמש בסמארטפון
סרטוני וידאו בדקה, גיפים, אינפוגרפיקות, עריכות, פוטושופ בלי פוטושופ - אלו רק חלק מהדברים שאתם מסוגלים לייצר בשניות מהסמארטפון שלכם. הכנו לכם מאמר שלם עם וידאו שמראה איך להפוך את הסמארטפון שלכם למכונת מלחמה. בבקשה, תהנו
 
למה להיות אנושיים? 10 כלים שישדרגו את יכולות ייצור התוכן שלכם וניהול העסק
אם אתם קוראים שלנו, אתם מבינים שלהיות תוכניסטים זה גם לנסות להיות הרבה יותר יעילים. בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימה של כלים שחובה להתקין, כמעט כולם ללא עלות, וישדרגו את היכולות שלכם: למשל היכולת לדעת מי קרא מיילים ששלחתם, יצירת אוטומציות, עיצוב ועוד הרבה תחומים שכדאי מאד להשתפר בהם. הנה הרשימה
  

לשפר את המרות באמצעות 21 דברים שחובה לעשות לפני שעולים עם עמוד נחיתה
בסוף התכנסנו בשביל המרות לעסקים שלנו. הנה 21 דברים ששווה לבדוק לפני שאתם עולים עם עמוד נחיתה כפי שנכתב על ידי מומחים. תיהנו אפילו שזה קצת מעצבן לעשות באמת את כל מה שכתוב כאן.

  

לא לשכוח להיות מרוכזים
בתוך כל הבלגן שאנחנו עוברים דיגיטלית, שווה מאד לזכור לשמור על שפיות דיגיטלית ולא להתמכר לסמארטפון. שעמום הוא כלי ליצירתיות שלנו ולכן כדאי מאד ללמוד לשמר אותה כדי להיות תוכניסטים טובים. הנה כמה מילים על שעמום וכלים פרקטיים שאפשר ליישם מיד.

הכותב הוא מנהל חברת התוכן תוכניסט
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עוד טיפ שיכול ממש מממש לעזור...
    אמיר 04/09/2018 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עריכת סאונד טובה בקליפים :)
    סגור
  • 2.
    הסנדלר הולך יחף
    ניר 04/09/2018 08:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי יקרא את הרשימה הארוכה הזאת????? תוכניסטים עלאק..
    סגור
  • 1.
    ככה לא עושים תוכן
    צדוק 04/09/2018 07:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התעייפתי מהחיפוש ומהטרחנות. תנגיש את הטיפים והכלים כדי שיהיה ברור יותר. מתערב שרק מעטים טרחו לקרוא את הכל.
    סגור