תקשורת ומדיה

הסימפוניה הבלתי גמורה: עדיין לא מונה מנהל לקול המוזיקה

לאחר עזיבת יעל צ'רני, מנהל זמנית את התחנה העורך המוזיקלי של תחנות המוזיקה של כאן, עד לבחירת מנהל במכרז שתקוע כבר חודשים. ויש גם גרסאות סותרות לגבי עתידה
אלכסנדר כץ |  1
כאן קול המוזיקה (צילום לוגו)
5 חודשים לאחר שסיימה יעל צ'רני את תפקידה כמנהלת כאן קול המוזיקה, וטרם מונה לה מחליף רשמי בתאגיד השידור כאן. בשיחות עם אייס, מייחסים זאת גורמים בתאגיד לקשיים במכרז. כעת מנהל את התחנה כממלא מקום אביעד רוזנבוים, המשמש כעורך המוזיקלי הראשי של תחנות המוזיקה בתאגיד השידור, אבל בלי ניסיון של ממש במוזיקה קלאסית.
גורם נוסף מעלה את החשש לכך שכאן קול המוזיקה תאוחד עם כאן תרבות. מאידך, גורם בכיר בתאגיד מכחיש מכל וכל אפשרות לאיחוד בין 2 התחנות. אולם יש לזכור שכבר לפני 15 שנה – בעידן רשות השידור - עלתה האפשרות לאחד את קול המוזיקה עם רשת א', מה שהוביל למאבק של מאזיניה שהגיע גם לכנסת. 
כזכור, בחודש אפריל האחרון פורסם באייס כי יעל צ'רני, מנהלת כאן קול המוזיקה מסיימת את תפקידה לאחר שנפגשה עם סמנכ"ל הרדיו לי-אור אברבך והודיעה לו תוך כדי פגישה, על רצונה לעזוב.
צ'רני, בעלת ניסיון רב במוזיקה קלאסית, נבחרה במכרז שהתקיים ב-2016 וגויסה לתאגיד, שם הייתה ממקימי התחנה שעוסקת במוזיקה קלאסית, ג'ז ומוזיקת עולם. היא גם ערכה והגישה 2 תכניות שבועיות. מקורב לצ'רני טען בזמנו כי הנהלת התאגיד הקשתה עליה את עבודתה, בין היתר בפגיעה בעצמאות הניהולית שלה.
מתאגיד השידור כאן נמסר שהעניין בבדיקה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם כאן88?
    ר.א. 09/2018/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר מצאו מנהל במקום משה מורד שפרש מהניהול בשל הדיקטטורה של רוזנבוים?
    סגור