תקשורת ומדיה

תוספת כוח: אתר Deadline מצטרף לקשת בהפקת כנס INTV

קשת גייסה את אתר סיקור הטלוויזיה והבידור מהמובילים בעולם, דבר שירחיב את החשיפה התקשורתית וירחיב את שיתופי הפעולה המסחריים של כנס הטלוויזיה
אלכסנדר כץ |  1
מנכ|"ל קשת אבי ניר בכנס INTV של 2015 (צילום יח"צ קשת)
תמיכה אמריקאית: אתר חדשות הבידור Deadline Hollywood יצטרף לקשת בהפקת כנס החדשות בטלוויזיה השנתי INTV שייערך במארס הבא בירושלים. זהו שיתוף פעולה ראשון בין הצדדים, כשמדובר בתוספת כוח לקשת – עם שותף תוכן מהמובילים בעולם בתחום סיקור הבידור.
שותף תוכן כזה ירחיב את החשיפה התקשורתית של הכנס לקהל הבינ"ל, וגם ירחיב את שיתופי הפעולה המסחריים - המקומיים והבינ"ל עבור הכנס. בקשת אומרים כי השת"פ עם Deadline Hollywood "מעיד על מקומה המשמעותי של ישראל על מפת התוכן העולמית, כאשר כבר היום ישראל היא היצואנית השלישית בגודלה בעולם של פורמטים לחו"ל". בקשת הוסיפו עוד כי "קשת אינטרנשיונל (KI), הזרוע הבינ"ל של קשת, מדורגת כאחת מ-3 ספקיות התוכן הבינ"ל הזרות הגדולות לשוק האמריקאי, ובין 10 חברות ההפצה לטלוויזיה המובילות בעולם".
מדי שנה מקבץ כנס INTV את בכירי הטלוויזיה מהעולם שמספקים את המגמות המובילות לקראת עתידה של תעשיית התוכן העולמית. הכנס מייצר כותרות ברחבי העולם בתחום הטלוויזיה והבידור. בשנה שעברה חשפה מפיקת הסדרה The Crown את הבדלי השכר בין קלייר פויר המגלמת את המלכה אליזבת, שקיבלה שכר נמוך יותר ממאט סמית המשחק את בעלה. פרנצ'סקה אורסי, מנהלת הדרמה ב-HBO חשפה ספוילרים על 'משחקי הכס' וגילתה כי במהלך הקראת התסריט של הפרק האחרון, שחקנים רבים היו המומים שהם לא שורדים את הסדרה עד הסוף: "אחד אחרי השני הם החלו ליפול".
בשנה שעברה, ליין-אפ דוברי הכנס כלל את יו"ר ומנכ"ל קבוצת FOX, גרי ניומן; נשיא ומנכ"ל שואוטיים, דיוויד נווינס; נשיא CBS News, דיוויד רודס; נשיא הפרוגרמינג של HBO, קייסי בלוייס; ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הספיקה לי פעם אחת בכנס הזה. זה היה כמו חיים שכאלה -->
    שושנית 10/2018/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאבי ניר. כולם באים, מחבקים אותו, מנשקים אותו ועוד מעט משתחווים לו. סליחה, על מה בדיוק ההערצה, על האח הגדול, על כוכב נולד, איזה דבר גאוני נעשה כאן?
    סגור