תקשורת ומדיה

אחרי מיליון צפיות בסלקום TV: עונה שנייה ל'משיח'

בעקבות ההצלחה של השת"פ בין סלקום וקשת 12 עם שידור העונה הראשונה, החליטו הצדדים לצאת לעונה נוספת שתופק בקרוב ותשודר ב-2019
אלכסנדר כץ | 
הסדרה "משיח" (צילום עודד קרני)
סלקום TV וקשת 12 ממשיכות את שיתוף הפעולה ויוצאות לדרך עם הפקת עונה שנייה לסדרת הטלוויזיה המקורית 'משיח'. 2 גופי השידור חתמו על הסכם להפקה משותפת כאשר העונה השנייה תעלה קודם במלואה בסלקום TV במהלך 2019, ובהמשך בקשת.
העונה הראשונה של 'משיח' אותה יצרו אודי כגן ודנה פוליג, הושקה בסלקום TV בסוף יוני השנה - גם היא כחלק משיתוף פעולה בין סלקום לבין קשת, שהפיקו אותה יחדיו כדי לחסוך בעלויות. בתוך 3 ימים רשמה הסדרה יותר מ-100 אלף צפויות בפלטפורמה, וכעבור חודש וחצי - חצתה את רף חצי מיליון הצפיות, נתון שיא להפקת מקור ישראלית בסלקום TV, שאמנם משדרת תכנים ישראלים, אבל היה זה התוכן המקורי הראשון שהיא הפיקה. עד היום צפו בסדרה כ-150 אלף לקוחות, שמהווים כ-75% מלקוחות החברה.
העונה השנייה תכלול 13 פרקים בהשתתפות השחקנים שכיכבו בעונה הראשונה. עלילת העונה השנייה תעסוק גם היא בדמותו של משיח (אודי כגן), זמר עבר המנהל את "אורחן משיח", פונדק דרכים כושל אי שם בפריפריה הישראלית שבו עובדים שלל טיפוסים: מירבי הטבחית (דאנה איבגי), ארמונד אחראי הפריזרים (אבי קושניר), טניה המנקה (נטשה מנור) וזיו, האורגניסט ויד ימינו של משיח (עמית איצקר). את הסדרה מפיקה ל. בנאסולי הפקות. כגן, שגם כותב, מביים ועורך את הסדרה, ייקח לצורך כך פסק זמן מהצוות הקבוע של 'ארץ נהדרת' בעונה הקרובה ויסתפק במספר הופעות אורח.
מנהלת מחלקת הדרמה בקשת, קרני זיו, מסרה: "הזמנת העונה השנייה מעידה על האמון הרב שיש לנו באודי, בדנה ובסדרה 'משיח'. קשת גאה להיות בית תוכן וסטודיו ליצירה ישראלית וגוף התוכן הראשון בישראל שמצליח לייצר שיתופי פעולה תכניים וקופרודוקציות פורצות דרך עם גופי שידור נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה