תקשורת ומדיה

אחרי הניצחונות: רשת רכשה את משחק הנבחרת נגד סקוטלנד

פרסום ראשון: אחרי 2 ניצחונות של הנבחרת, ערוץ הספורט שמחזיק בזכויות השידור של גביע האומות, מכר עוד משחק של הנבחרת שתזכה לחשיפה בערוץ ברודקאסט
אלכסנדר כץ | 
ערוץ רשת 13 רכש לשידור את משחק הנבחרת נגד סקוטלנד שיערך ביום שלישי הבא - כך נודע לאייס. הזכויות של טורניר גביע האומות נמצאות בידי ערוץ הספורט, שרכש אותן מאופ"א. את השידור יפיק ערוץ הספורט, כפי שהוא עושה במשדרים של ליגת האלופות שהוא מוכר לערוצי ברודקאסט.
יהיה זה המשחק השני שחברת רשת רכשה מערוץ הספורט בגביע האומות, לאחר שכבר שידרה את המשחק הקודם נגד סקוטלנד לפני כחודש, בו ניצחה ישראל. אם את המשחק הקודם היא רכשה לאחר ההפסד הישראלי במחזור הראשון נגד אלבניה, הרי שהפעם הציפיות מהנבחרת הישראלית גבוהות יותר - בעקבות 2 הניצחונות הרצופים של הנבחרת: 2:1 על סקוטלנד ו-2:0 על אלבניה.
ההפסד במחזור הפתיחה לאלבניה הניב רק 5.8% בערוץ הספורט בערב יום שישי ומספר ימים לפני ראש השנה. המעבר לערוץ ברודקסט עשה טוב לרייטינג שטיפס כבר ל-10% מול סקוטלנד. המשחק לאחר מכן בערוץ הספורט נגד אלבניה כבר הניב רייטינג גבוה לפלטפורמה - 10.9%
כפי שכבר צוין כאן באייס, שידור בערוץ ארצי הוא אינטרס של ההתאחדות לכדורגל - הגוף שאחראי על נבחרות ישראל - וזאת משום כך שהחשיפה לנבחרת תהיה גבוהה יותר. ואולם יש לציין כי בפועל להתאחדות לא הייתה השפעה בנושא, משום שהזכויות הן של אופ"א, שנמכרו לערוץ הספורט, שיכול בעצמו למכור לגופי שידור אחרים – בתנאי שהם יהיו לא בתשלום ופתוחים לקהל הרחב. 
מרשת לא התקבלה תגובה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה