תקשורת ומדיה

דוחות חלשים לסלקום: 213 אלף מנויים בסלקום TV

הרווח הנקי של החברה נחתך ב-97% לעומת הרבעון המקביל אשתקד וירד מ-32 מיליון למיליון שקל בלבד
משה בנימין | 
צילום יח"צ/ צילום מסך
יממה לאחר פרסום דוחות פרטנר, חברת סלקום פרסמה את דוחות הרבעון ה-3 שממשיכים את החולשה בשוק התקשורת הישראלי. סה"כ הכנסות החברה הסתכמו ב-910 מיליון שקל בהשוואה ל-975 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של 6.7%. הרווח הנקי של החברה נחתך ב-97% לעומת הרבעון המקביל אשתקד וירד מ-32 מיליון למיליון שקל בלבד. 
עם זאת, בקטגוריית ה-OTT (טלוויזיה), סלקום TV ממשיכה לצמוח ומגיעה למצבת מנוים שעומדת נכון לעכשיו על 213 אלף בתי אב, לעומת 206 אלף מנויים בספטמבר (עת סגירת הרבעון ה-3) ו-195 אלף בסוף חודש יוני, עם סגירת הרבעון ה-2. בסוף הרבעון ה-1 של שנת 2018 עמדה מצבת לקוחות הטלוויזיה של סלקום TV על 184 אלף מנוים. מספר מנויי הטלוויזיה של סלקום מציב אותה במקום הראשון בקטגוריית ה-OTT לעומת פרטנר TV שפרסמה אתמול את דוחותיה מהם עולה כי לחברה ישנם 118 אלף מנויים. 
ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום: "שירות הטלוויזיה סלקום tv ממשיך להצליח, ואנו שומרים על מעמדנו כשחקן ה- OTT TV הגדול בשוק עם כ- 213 אלף משקי בית (נכון להיום). גם ברבעון השלישי המשכנו להשקיע בחוויית הצפייה של לקוחותינו ובהוספת תכנים חדשים בתחומי הספורט והילדים. אנו ממשיכים לצרף לקוחות חדשים לשירותי הטלוויזיה, בין היתר באמצעות חבילות הטריפל והקוואטרו של החברה, ואת הרבעון השלישי סיימנו עם גידול של 6.2% בהכנסות משירותים במגזר הנייח בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה