תקשורת ומדיה

שנה 12 ברציפות: הכנס הבינ"ל של איגוד המפיקים יוצא לדרך

הבמאי הדני כריסטופר ניהולם, המפיק הבריטי דיוויד תומפסון והמפיק הצרפתי אלכס ברגר יקחו חלק בכנס בשבוע הבא בת"א תחת הכותרת "הצלחה - התמונה הגדולה"
כתבי אייס | 
הבימאי כריסטופר ניהולם בהמלך צילומים (צילום יח"צ)
הבמאי הדני הבינ"ל כריסטופר ניהולם, המפיק הבריטי דייוויד תומפסון, המפיק הצרפתי-אמריקאי אלכס ברגר ומשלחת של מפיקים ואנשי שידור איטלקים, יהיו השנה בין אורחי הכנס הבינ"ל של איגוד המפיקים לקולנוע וטלוויזיה, שיתקיים בעוד שבוע בתל אביב זו השנה ה-12 ברציפות. כותרת הכנס תהיה "הצלחה - התמונה הגדולה".
הדיונים והפאנלים יעסקו בהיבטים ובפרטים השונים של הצלחה טלוויזיונית וקולנועית כתמונה גדולה, הכוללת בתוכה הבנה של התפקיד היצירתי בתוך תעשייה שמשתנה ללא הרף; חתירה לאמת ולאפיון קול אישי; ביסוס חזון עסקי; ניצול ההזדמנויות המקומיות; והבנת האפשרויות הבינ"ל תוך גילוי גמישות לעבודה בין תרבותית. "התמונה הגדולה" גם אוצרת בתוכה החלטות קשות לאורך הדרך, מאבקים ובאופן בלתי נמנע גם כישלונות.
בכנס שעורכת רותי לב ארי, יתארחו בין השאר גם המנטור העסקי הישראלי ערן שטרן ואוליבייה מיסיר מצרפת, מומחה בעל שם למיתוג דיגיטלי וליישום חוצה פלטפורמות של חזון יצירה, שיעבירו כל אחד בתחומו פרקי הכשרה מעשיים.
אורחים אחרים יסקרו נקודות מפתח בדרך שעשו עד להצלחה בינ"ל בשוק הקולנוע והטלוויזיה. בין היתר יספר ניהולם, אחד היוצרים המרכזיים והמוערכים של 'הנורדיק נואר', על הדרך שעשה מבימוי The Killing בגרסת המקור הדנית ועד לבימוי סדרת הקונספט ההיסטורית הנחשבת של ה-BBC 'טאבו' והסרט ההוליוודי 'היעלמות' בכיכובו של ג'רארד באטלר, שהפיק חיים סבן ויעלה לאקרנים בינואר. תומפסון, שהקים בעבר את זרוע הפקת הסרטים BBC FILMS, ידבר על הפקות שונות שלו לאורך השנים, מ'בילי אליוט' ו'התלמיד מספר אחת' ועד לפרויקטים טריים שהצטלמו לאחרונה.
אורח נוסף יהיה מיקלה זטה, מנהל הקופרודוקציות של RAI FICTION, שיספר על מאחורי הקלעים של ההפקות האחרונות של הערוץ - סדרות הטלוויזיה 'הצייד' ו'אחותי הגאונה' שהופקה בשיתוף HBO.
יפעת פרסטלניק, היו"ר היוצאת של איגוד המפיקים: "הצלחה היא אכן תמונה גדולה עם 1,001 פרטים קטנים, שאתה בכלל לא מודע לרובם, כשאתה יוצא לדרך, אבל די מהר נתקל בהם וחייב להתמודד איתם. אין מתכון בטוח להצלחה, רק מחויבות לטווח ארוך מאוד, היכולת לבסס חזון אישי ולעדכן אותו כל הזמן, ההכרה גם בכישלונות בלתי נמנעים לאורך הדרך, והכי חשוב – תשוקה אמיתית ולא נגמרת לעשייה הקולנועית והטלוויזיוניות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה