תקשורת ומדיה

אלכס גלעדי מחק את תביעת הדיבה שלו נגד אושרת קוטלר

בתום הליך גישור בין הצדדים, במסגרתו גלעדי הצהיר כי אינו זוכר את האירועים מ-1994 שאותם תיארה קוטלר, תביעת הדיבה של גלעדי תמחק
משה בנימין |  5
בתום הליך גישור בין אלכס גלעדי לעיתונאית אשרת קוטלר וכשנה לאחר הפרסום על הטרדות מיניות שלו לכאורה בחדשות עשר - תביעת הדיבה של גלעדי כנגד קוטלר תמחק מבלי יכולת להשיבה בשנית.
כזכור, גלעדי, איש הטלוויזיה וחבר הוועד האולימפי הבינ"ל תבע 2 מיליון שקלים פיצויים מהמגישה אשרת קוטלר, מחדשות עשר, ומעיתונאית הארץ, נרי ליבנה. תביעת לשון הרע שהוגשה באמצעות עורכי הדין אמיר טיטונוביץ ואפרת אזולאי הגיעה לאחר מכתבי התראה ששלח גלעדי לשתיים, שטענו בנפרד כי הוטרדו על ידי גלעדי. באותם מכתבים מחודש נובמבר 2017, דרש גלעדי גם התנצלות ממערכות התקשורת בהן קוטלר וליבנה עובדות, וגם הסרת הכתבות "המכפישות".
הפרשה סביב גלעדי התפוצצה בעקבות עדות של קוטלר במהדורה מוקדמת של חדשות עשר, בשיאה של תנועת ה-ME TOO שהניעה נשים לחשוף מקרי עבר של הטרדות מיניות, בו סיפרה כי גלעדי ביקש לקיים עמה יחסים בתמורה לתכנית בקשת. בהמשך העידה עיתונאית הארץ, נרי לבנה בטור שפרסמה כי גלעדי הזמין אותה לביתו וחשף בפניה את איברו. מאז סיפרו מספר נשים כי גלעדי, בכיר בוועד האולימפי ובעולם הטלוויזיה, הטריד אותן מינית ואף אנס.
בהליך גישור שהתקיים בין הצדדים, הצהיר גלדעי כי אינו זוכר את האירועים משנת 1994 שאותם תיארה קוטלר בשידור. בכל מקרה הבהיר גלעדי כי התנהגות כזאת אינה מאפיינת אותו ולא הייתה לו כל כוונה לפגוע בגברת קוטלר. נוכח הבהרה זו בא עניין זה מבחינת הצדדים אל קיצו.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אפשר לראות את הסכם ההשתקה? כמה שילמה קוטלר? או הערוץ? (ל"ת)
    לחשוף 01/2019/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אושרת ("המרביצה") קוטלר, התכוונתם? (ל"ת)
    ח ח ח 01/2019/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מסוכן ללכת לידה, מסוכנת. יכולה לתת זפטה בביצים (ל"ת)
    ערוץ של סוטים 01/2019/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    OK, אז הוא מחק וכמה היא שלמה לו על זה? (ל"ת)
    עושה שכל 01/2019/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אז לא דיברו למיקרופון? (ל"ת)
    אני 01/2019/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור