תקשורת ומדיה

המחליפה של גאולה אבן: דוריה למפל תגיש את חדשות כאן

צירוף המקרים עם הודעתה של אבן על פרישתה מהגשת החדשות והחלטת קשת להוריד את 'תכנית הלילה' של חדשות 2, הובילו את למפל לכיסא מגישת המהדורה של כאן 11
אלכסנדר כץ |  4
דוריה למפל (צילום מסך: רשת 13)
המגישה דוריה למפל, תגיש את המהדורה המרכזית של כאן 11 במקומה של גאולה אבן-סער. אבן פרשה לאחרונה בשידור חי מהגשת המהדורה, בשל התמודדותו של בעלה, השר לשעבר גדעון סער, בבחירות הקרובות לכנסת.  
למפל הגישה בעבר את מהדורת החדשות המקומיות ב-HOT, ובין היתר הייתה עורכת בוואלה. ב-2011 הצטרפה לחדשות 2 כמבזקנית ויחד עם ליאור פרידמן החלה להגיש את חדשות הלילה ב-2013. לפני שנתיים שונה שמה ל'תכנית הלילה' אותה הגישה לבדה מאז אפריל 2017. באותה שנה גם הצטרפה לצוות מגישי המהדורה המרכזית, לצד המגישה הראשית יונית לוי, והמחליפים דני קושמרו וקרן מרציאנו. מאז פיצול ערוץ 2, התכנית משודרת ברשת 13, אולם כעת – בעקבות מיזוג רשת וערוץ עשר, החליטו בקשת 12, שתהיה הבעלים היחידים של חברת החדשות, לוותר על תכנית זו.
 ההודעה של גאולה אבן על פרישתה מהגשת המהדורה
במקביל הודיעה כאמור אבן כי היא פורשת מהגשת מהדורת 'חדשות הערב' של כאן 11, אבל היא תישאר בתאגיד ותעסוק בפרויקטים פחות אקטואליים. צירוף המקרים הזה סלל את דרכה של למפל לתאגיד, לאחר מגעים בני כשבועיים.
מנהל חטיבת החדשות של כאן, ברוך שי, מסר כי "דוריה למפל יצרה בתוך מספר שנים סגנון ייחודי ואיכותי, המשלב בין יכולות עיתונאיות גבוהות, סקרנות והגשה אינטליגנטית. אני בטוח שתוביל את המהדורה המרכזית בהצלחה רבה ושמח שבחרה להיות כאן ולהצטרף לשידור הציבורי. יחד עם הצוות המצוין של כאן חדשות נמשיך לצעוד קדימה ולבסס את מקומנו בשיח ובסדר היום הציבורי. אני מבקש להודות לגאולה אבן-סער שהובילה את חדשות הערב מיום העלייה לאוויר במקצועיות רבה  ותרומתה לחטיבת החדשות כולה הורגשה לאורך כל הדרך".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בחירה פנטסטית
    דורון 01/2019/04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בהצלחה דוריה. את 10
    סגור
  • 3.
    ולמה לא רומי/מיכל? (ל"ת)
    משה 01/2019/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    תחליפו את העורכים ואת המנכ"ל, המגישה היא סתם טלפרומטר (ל"ת)
    די כבר 01/2019/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    אפס אחד גדול. לא צופים, לא מעניין, מוות (ל"ת)
    אפס 01/2019/03
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור