תקשורת ומדיה

מנכ"ל מחלבות שטראוס איש השיווק של 2018; הוקרה לקובלנץ

אלי איצקין הפך את מחלבת שטראוס לצומחת ביותר בקטגוריה. קובלנץ יקבל תעודה על מהפכת השיווק והדיגיטל וסילבן אדאמס ודני בנעים על הבאת הג'ירו דה איטליה לישראל
אלכסנדר כץ |  10
אלי איצקין (צילום חיים יוסף)
איגוד השיווק הישראלי בחר באלי איצקין, מנכ"ל מחלבות שטראוס, כאיש השיווק של שנת 2018. הבחירה בו התקבלה על הובלת אסטרטגיית "צמיחה אחראית" (Responsible Growth) שהפכה את שטראוס למחלבה הצומחת ביותר בקרב המחלבות הגדולות, ולדברי אנשי האיגוד, "הוכיחה שאחריות כלפי הצרכן מניבה בסופו של דבר גם ערך עסקי לחברה"
על רקע הקיפאון ששרר בשנים האחרונות בענף המזון בכלל ובשוק החלב בפרט, מחלבת שטראוס ניצבה בפני אתגר אסטרטגי כפול: יצירת צמיחה עסקית בריאה לאורך זמן לצד בנייה מחודשת של אמון הצרכנים, הן מתוך ה-DNA של שטראוס והן מתוך הבנה שאמון הוא תנאי בסיסי לקיימות העסק לאורך זמן. מתוך תובנה זו, באיגוד השיווק אומרים כי החברה התוותה אסטרטגיה עסקית הדוגלת ב"צמיחה אחראית" - צמיחה עסקית בריאה מתוך אחריות לכלל בעלי העניין ובראשם - הצרכנים.
"איצקין הוביל מהפיכה במחלבות שטראוס, החל מהסתכלות מחודשת על הרכב המוצרים, נחישות בשיפור תהליכי עבודה מול החקלאים, תקשורת שיווקית נועזת אבל בגובה העיניים, פניה ומתן פתרונות לקהל צרכנים מגוון בעל צרכים שונים והפיכת החדשנות למנוע צמיחה עיקרי, במסגרתה הושקו ב-3 השנים האחרונות כ-100 מוצרים חדשים מדי שנה", נמסר מאיגוד השיווק. "כנגד כל הסיכויים ובניגוד לתפיסה הרווחת שאחריות כלפי הצרכן עולה כסף ואינה מייצרת צמיחה רווחית, הוכיח אלי איצקין שבאמצעות אסטרטגיה וניווט נכון של המהלכים אפשר להיטיב הן עם הצרכנים והן עם חברת שטראוס".
בנוסף, יעניק האיגוד תעודת הוקרה להצטיינות מיוחדת בשיווק לשנת 2019 ל-2 מהלכים שהגיעו קרוב מאד לקו הגמר: הוקרה מיוחדת על הצטיינות בשיווק לשנת 2019 למנכ"ל תאגיד השידור הציבורי כאן, אלדד קובלנץ, ולצמד סילבן אדאמס ודני בנעים על הבאת הג'ירו ד'איטליה לישראל בקיץ האחרון.
קובלנץ יקבל את תעודת ההוקרה בזכות מהפכת השיווק של התאגיד וחזון ה"דיגיטל תחילה", עם מאפייני קהל שונים מאלה של הטלוויזיה והרדיו. שידורי המונדיאל בכאן 11 רשמו נתוני צפייה מרשימים, ולראשונה בשידור הציבורי נרשמה חשיפה מרשימה בדיגיטל ובטלוויזיה גם אחרי המשחקים.
אדאמס ובנעים יקבלו את תעודת ההוקרה על הפקת אירוע הספורט הגדול ביותר שהתקיים אי פעם בארץ. הג'ירו משך לארץ עשרות אלפי תיירים וחשף מאות מיליוני צופי טלוויזיה ברחבי העולם לנופיה, אתריה, מורשתה ותרבותה העשירה של מדינת ישראל. אדמס ובנעים ראו בהצלחת קיומו של האירוע עדות חיה ליכולותיה של מדינת ישראל לארח אירועים בסדר גודל כזה גם בעתיד, והצליחו במהלך שיווקי מבריק למצב את המרוץ כאירוע לאומי.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    איצקין אלף רמות מעל כולם
    VIP2 01/2019/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תענוג וכבוד לעבוד איתו
    סגור
  • 4.
    כולם זוכרים את הכישלון של JOY, לא ברור למה מגיע לו פרס
    מילקי 01/2019/16
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נשמע כמו ליקוק של האיגוד לחברים שמממנים אותו
    סגור
  • נתקעת ב 2015?
    יוסי 01/2019/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה הקשקוש הזה
    סגור
  • Joy היה לפני איצקין (ל"ת)
    ג'וי היה לפניו 01/2019/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איצקין מספר 1
    קנאי JOY בכלל לא שלו 01/2019/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איצקין התותח
    סגור
  • שוב אתה...
    שוב 01/2019/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם כל כי זה לא הוא בג'וי. הוא הגיע אחריי. חוץ מזה אתה לא ממש השפיץ של העיפרון.... נכון?
    סגור
  • 3.
    מי זה "איגוד השיווק"?...
    קובלנץ...הצחקתם.... 01/2019/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אחרי שהתברר לי שנותנים פרס לאלדד קובלנץ, אדם שלדעתי (ולדעת הרייטינג...) כשל בתפקידו לגמרי, לא התעצלתי, נכנסתי לאתר של "איגוד השיווק הישראלי", בדקתי מי זו "הנהלת האיגוד" שקבלה את ההחלטות הרות הגורל על בחירת אנשי השיווק. . מציע לכולכם לעשות זאת. אחרי זה לא נותר אלא לחזור על המשפט של אילנה דיין - "מה אומרים? -לא אומרים".
    סגור
  • 2.
    אין ראוי ממנו
    נדב 01/2019/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש השיווק של העשור
    סגור
  • 1.
    ממשיכים ללקק לבן אדם המגעיל הזה קובלנץ. פשוט בושה!
    עדה 01/2019/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הורס כל חלקה טובה. דיקטטור שלא רואה אף אחד מלבד עצמו ושלטונו הבלעדי. התאגיד בהנהגתו נהיה מהתחלה לגוף מושחת מהיסוד! אבל עדיין יש קשר שתיקה. הלוואי שיהיה מי שיתעורר בממשלה ולא ייתנו לו להמשיך. כל אחד אחר שיגיע יהיה טוב יותר למקום הזה, לעובדים ולתרבות ניהולית נקייה ולא מושחתת. חבל על העובדים שם שצריכים לשרת מישהו כזה. הוא כמו מושחתיהו, בול. והכי בושה אלה חברי המועצה ובראשם הכלבלב גיל עומר. בדיחה
    סגור
  • לכן יש עכשיו מכרז למנכל התאגיד
    דודלי 01/2019/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא בטוח שבכלל ימשיך
    סגור