תקשורת ומדיה

אנדמול שיין היא מפיצת התוכן הגדולה ביותר בעולם לשנת 2018

כך עולה מתוצאות מחקר שנתי של חברת ייעוץ התקשורת הבינ"ל K7 Media, המראה כי 24% מ"100 הפורמטים הנמכרים ביותר בעולם" ב-2018 הופצו על אנדמול שיין
 
כתבי אייס | 
האח הגדול VIP (צילום מיכה לובטון)
קבוצת אנדמול שיין דורגה בפסגת רשימת "100 הפורמטים המופצים ביותר בעולם לשנת 2018", על פי המחקר השנתי TRACKING THE GIANTS: The Top 100 Travelling TV Formats שערכה חברת ייעוץ התקשורת הבינ"ל K7 Media. אנדמול היא יצרנית תוכן המפיקה ומפיצה תוכן לטלוויזיה ולדיגיטל, וחברת האם של אנדמול שיין ישראל.
מנתוני K7 Media, המבוססים על מספר המכירות של כל פורמט לפי מדינות, עולה כי כ-80% מהפורמטים ברשימת 100 הפורמטים המופצים ביותר בשנה החולפת, מיוצגים על ידי 10 חברות הפקה בסך הכל. קבוצת אנדמול שיין תופסת חלק נכבד ברשימה זו ומדורגת בראשה עם 24% מהפורמטים שהופצו על ידה, מובילה בפערים ניכרים ביחס ליתר חברות ההפצה, בהן Banijay Rights ו-Fremantl.
רק בשנת 2018 הפיצה קבוצת אנדמול שיין מעל 700 פורמטים של תכניות וסדרות במגוון ז'אנרים, ששודרו והופקו בכ-50 שפות בכ-400 רשתות, ערוצים ופלטפורמות ברחבי העולם, בהם THE WALL, שדורג כפורמט המנצח של השנה לאחר שנמכר ב-24 מדינות בתוך פחות משנתיים ושודר במהלך 2018 ברשת 13, בו שותפה אנדמול עם 11% מהערוץ הממוזג.
עוד מראים נתוני K7 Media כי מבין הז'אנרים הנצפים בישראל, ז'אנר תכניות הבישול הוא המועדף ביותר, ואחריו 2 הז'אנרים האהובים על ידי הקהל הישראלי הם תכניות ריאליטי ותכניות כישרונות.
קבוצת אנדמול שיין הכוללת 120 חברות ברחבי עולם, רכשה לפני 5 שנים 33% מהזכיינית רשת. במקביל החברה פועלת בשנים האחרונות גם בישראל תחת השם אנדמול שיין ישראל מפתחת ומפיקה פורמטים מקוריים ואדפטציות לפורמטים בינלאומיים הנמצאים בבעלות הקבוצה.
מנכ"ל אנדמול שיין ישראל עמיר גנור מסר כי "אנו גאים להיות חלק מקבוצה בינ"ל  חזקה, ובעלת השפעה משמעותית כל כך על הרגלי הצפייה של הקהל העולמי בכלל והישראלי בפרט. הקטלוג של קבוצת אנדמול שיין מכיל מגוון עצום של פורמטים מעולים, בכל הז'אנרים ואני בטוח שגם בשנת 2019 נמשיך להיות חברת התוכן וההפצה המובילה בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה