תקשורת ומדיה

לאחר הפרסום באייס: ישראל היום הודיע על צירוף אראל סג"ל

מספר ימים לאחר הפרסום באייס על מגעים בין הצדדים, הוציא החינמון הודעה על החתמתו של סג"ל, שלאט לאט כובש עוד ועוד מאחזים בתקשורת הישראלית
אלכסנדר כץ |  1
אראל סג"ל (צילום יח"צ)
קבוצת ישראל היום הודיעה הבוקר (יום א') על הצטרפותו של אראל סג"ל לחינמון כפרשן וכבעל טור, וזאת לאחר הפרסום באייס בשבוע שעבר על מגעים בין הצדדים. כפי שצוין באייס, השושבין שהוביל למגעים הוא ככל הנראה דרור אידר, עורך עמודי הטורים ומי שיכנס בקיץ הקרוב לתפקיד שגריר ישראל באיטליה. 
אראל (48) עזב לפני מספר חודשים את ערוץ 20 לטובת תכנית טלוויזיה יומית עם קלמן ליבסקינד בכאן 11. במקביל, הוא עזב לפני שנה בדיוק את גל"צ לטובת תכנית אקטואליה אישית יומית ברדיו 103FM ותקף קשות את התחנה הצבאית על התנהלותה.
בעבר כתב סג"ל טורים למעריב, מקור ראשון' ואתר מידה. הוא היה בצוות מגישי 'ערב חדש' בטלוויזיה החינוכית, אולפן המונדיאל של צ'רלטון והיה חבר קבוע כפאנליסט בתכניות אקטואליה וספורט. עד לפני כשנה סג"ל כתב טורים עבור אתר וואלה, אולם עזב לפני כשנה בטענה כי "אינו מוכן להיות עלה תאנה" ימני.
כעת הוא אומר בתגובתו שצורפה להודעה על גיוסו לישראל היום, כי "אני שמח לקחת חלק בעיתון הפופולרי ישראל היום שלא מפחד להביע דעות שונות ומגוונות. לאחר שנה בה נעדרתי מלכתוב את טורי, אני יותר משמח לחזור ולעשות את מה שאני הכי אוהב במקום הנכון ובזמן הנכון".
העורך הראשי של ישראל היום בועז ביסמוט מסר: "אני שמח לבשר על הצטרפותו של אראל סג"ל לנבחרת כותבי ופרשני 'ישראל היום', העיתון המוביל והמשפיע בתקשורת הישראלית. אראל מביא איתו ניסיון וידע רחב, מה שיוסיף לשדרוג העיתון. אין לי ספק שהצטרפותו תעשיר את חווית הקריאה של קוראי ישראל היום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ההקפדה שלכם לקרוא לו החינמון, עיתון לכל דבר ועניין
    רועי 03/2019/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחדנים
    סגור