מדיה

ממשיכה לפזול לעולם: HOT בסדרת הסכמים עם גופי תוכן בינ"ל

תשתף פעולה עם Viacom, תחדור לשוק הבריטי באמצעות My5, ותפיץ תכנים עם ITV, Fremantle, Banijay ו-West&Film. כמו כן: מה התכנים הכי נצפים ב-2018?
אלכסנדר כץ |  2
קמפיין HOT עם שלום מיכאלשווילי ונועה קיריל (צילום מסך)
חברת HOT הציגה היום את פעילות התוכן שלה לשנת 2019 הכוללת חתימה על הסכמים לשיתופי פעולה הבינ"ל והשקת תוכן חדש לשנה הקרובה. החברה חתמה על שיתוף פעולה עם ענקית המדיה והבידור העולמית Viacom המיוצגת בישראל על ידי קבוצת ענני תקשורת, להפקה משותפת והפצה של תכנים. Viacom מחזיקה בין היתר ב-MTV, ניקולודיאון, Comedy central, ​Paramount ועוד, המשדרות ליותר מ-4 מיליארד צופים ב-180 מדינות ברחבי העולם.
בפעם הראשונה, מפתח צוות מקומי סדרת מקור בשיתוף מלא עם ניקלודיאון. הסדרה Spyders שתשודר ב-HOT ומופקת על ידי NUTZ הפקות מבית ענני תקשורת, נוצרה לראשונה בישראל עבור השוק הישראלי והבינ"ל כאחד. החברות הצהירו על כוונתן להמשיך ולשתף פעולה בהפקה משותפת של סדרות, שידורם בישראל והפצתם בעולם בשנים הקרובות.
           
HOT הודיעה גם על חדירה לשוק הבריטי באמצעות פלטפורמת My5, שירות סטרימינג חינמי של Channel 5 הבריטי, שפתוח לכ-65 מיליון תושבי הממלכה המאוחדת וזוכה למיליוני צפיות בחודש. כבר במהלך חודש מארס חלק מהפקות המקור הישראליות של HOT יהיו חלק אינטגרלי מהיצע התוכן של הפלטפורמה, הכוללת בשלב ראשון את הסדררות JUDA, 'מיגל', 'בתולות' ו'מקימי'. מדובר בשיתוף פעולה ראשון בשפה זרה של פלטפורמת My5, כאשר בהמשך צפוי השירות להתרחב גם לדנמרק ושבדיה, ולמדינות נוספות.
בנוסף הודיעה HOT על חתימת הסכמי הפצה עם חברות ההפצה המובילות והגדולות בעולם: הסכם הפקה והפצת תוכן עם ITV, בין החברות המובילות בעולם להפצת תוכן בינ"ל, במסגרתו יצאה לדרך השקעה משותפת בסדרת הדרמה 'ירושלים מאת דוד אקרמן ודרור סבו; Fremantle (שאחראית על מותגים עולמיים כמו גוט טאלנט ו-X פקטור) רכשה את הזכויות להפצת הסדרה 'הנספח' שטרם שודרה בארץ, וצפויה לעלות ב-HOT השנה; Banijay הצרפתית שרכשה את זכויות ההפצה ל-2 העונות של JUDA; הסכם עם West&Film להפקה משותפת של הסדרה 'בוגד'.
מהלכים אלו מתפרסמים על רקע התרחבות חברת HOT לשוק הבינ"ל. לפני כ-3 חודשים השיקה HOT את מיזם הצפייה הישירה בארה"ב, NEXT GLOBAL, שכולל עשרות סדרות ישראליות של HOT לשוק האמריקאי. הכניסה של NEXT לארה"ב מתבצעת באמצעות השקה ישירה מול צרכנים, וצפויה לשתף פעולה עם חברות מקומיות המחזיקות פלטפורמות שידורים דיגיטאליים, כמו גם עם אלטיס ארה"ב, חברה אחות של HOT. בהמשך החברה צפויה להיכנס למדינות נוספות.
מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין מסרה כי החברה "עושה צעד משמעותי נוסף בביסוס פעילותה בשוק התקשורת העולמי על מנת לתת לתוכן ישראלי במה גלובלית, בשל ביקוש הולך וגובר בעולם. בקרוב הפקות המקור של HOT יהיו זמינות למאות מיליוני צופים בעולם. זהו מהלך שמייצר הזדמנויות עצומות לכל תעשיית התוכן הישראלית ומהווה הבעת אמון בה".
בנוסף, הציגו ב-HOT את הסדרות החדשות שתשדר החברה בשנה הקרובה. סמנכ"ל התוכן והחדשנות של החברה, נדב חנין, הציג בין היתר את העונות החדשות של הסדרות 'מטומטמת', 'שבאבניקים', JUDA ו'בתולות'. "במקביל לעבודה בציר הבינ"ל אנחנו ממשיכים בחיזוק HOT כחברת התקשורת המובילה בישראל", אמר חנין. "השנה הגדלנו גם את היקף התכנים  ב-VOD בכ-40% והיום הוא אחד משירותי ה VOD הגדולים בעולם. כתוצאה מכך, חווינו השנה עלייה של כ-5% בצפייה ב-HOT, כאשר הלקוחות שלנו צפו ביותר מ-4 מיליארד שעות תוכן. אנחנו כל הזמן מסתכלים קדימה - אמנם היום השקנו את עונת הסדרות 2019, אבל אנחנו כבר עמוק בעבודה על עונות הסדרות של 2020-2021, כדי להמשיך להיות הבית של היצירה הישראלית".
באירוע היום גם הציגה HOT את טבלת דירוג הסדרות הנצפות ביותר בשנת 2018, שמעידה שוב שהקהל הישראלי מעדיף תוכן מקורי ישראלי על פני תוכן זר. הסדרה הנצפית ביותר של HOT הייתה 'מלכות', ובמקום השני 'אוטונומיות'.



תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אולי יפסיקו שידורים חוזרים כל הזמן?
    חכם ציון 06/03/2019 19:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי יתערב מישהו בתכני הוט? כל הזמן שידורים חוזרים בכל הערוצים. נמאס כבר. על מה אנו משלמים ?
    סגור
  • 1.
    שלום קיריל ונועה מיכאלשווילי ---->
    דנה 04/03/2019 14:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האמרקאים/האנגלים/ההולנדים/הסינים משתוקקים לתוכן ישראלי עם שלום קיריל ונועה מיכאלשוויל. נשמע כמו בדיחה גרועה.
    סגור