תקשורת ומדיה

האיש שלנו בלוס אנג'לס: דניאל ברק ישפוט בתחרות האמי

ברק, פרסומאי ישראלי שעובד בלוס אנג'לס, נכנס לרשימת חברי האקדמיה כמומחה בקטגוריית הפרסום. על פי חוקי התחרות הוא ישפוט בכל הקטגוריות
משה בנימין |  2
דניאל ברק (צילום דיאנה קאופמן)
הפרסומאי דניאל ברק, שבשנים האחרונות חי ועובד בלוס אנג'לס, ארה"ב, כאיש קריאייטיב במשרדי פרסום ובמסגרת פרויקטים אחרים, נבחר לשפוט בתחרות האמי -Emmy Awards. ברק ישפוט בתחרות פרסי הטלוויזיה החשובה בעולם, שתיערך בפעם ה-71 מיום היווסדה. 
כדי להימנות על צוות השופטים-בוחרים של התחרות שעומד על עשרות אלפים, נדרש מברק להתמנות כחבר באקדמיה לטלוויזיה, בשמה המלא - Academy of Television Arts & Sciences. כדי להתקבל כחבר לאקדמיה, על השופט המיועד להיחשב למומחה באחד מ-30 peer groups שקשורים לטלוויזיה (בימוי, סאונד, צילום וכו'), זאת בנוסף להמלצה מ-2 שופטים פעילים.
במסגרת זו ברק התקבל לקטגוריית הפרסומות - Commercials, אך על פי חוקי התחרות, השיפוט שלו איננו מוגבל רק לקטגוריית Outstanding Commercial (במקרה שלו), אלא כל השופטים בסגל שופטים את כל הקטגוריות המובילות, כגון סדרת הדרמה הטובה ביותר, סדרת הקומדיה הטובה ביותר, המיני סדרה הטובה ביותר ועוד. 
שלב השיפוט האחרון בתחרות נחשב למסתורי משהו. ההליך הסופי שבמסגרתו נקבע הזוכה אינו מפורט ולא ידוע מי הם המחליטים על הזוכים. לדברי ברק "ממה שאני יודע בכל שנת שיפוט נבחרים כמה שופטים מכל קבוצה להחליט מי זוכה, אבל האקדמיה לא מפרטת לפי מה הם בוחרים, והם לא מודיעים על זה בתחילת השיפוט וגם לא מכריזים על זה אחרי שבחרו. זה סודי לגמרי". 
מאז מעברו לארה"ב, קריירת הפרסום של ברק שהחלה לפרוח עוד בישראל, המשיכה בנסיקה מרשימה. עבודות פרסום שאותן הוביל זכו בפרסי ה-Webby ונכנסו למוזיאון האמנות המודרנית MOMA. בנוסף, הוא נבחר לרשימת 30 אנשי הקריאייטיב הטובים בעולם מתחת לגיל 30 של אתר ביזנס אינסיידר, שנתיים ברציפות. 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גאווה (ל"ת)
    דבי 03/2019/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    יש לו יחצ"ן או שהוא מוציא את המיילים למשה בנימין בעצמו? (ל"ת)
    תוהה 03/2019/14
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור