תקשורת ומדיה

אחרי רשת: אורי דרור מצטרף לצוות הפיתוח של ארמוזה פורמטס

פרסום ראשון: דרור, שערך את השעשועון הישראלי המצליח 'לעוף על המיליון' וההיה מנהל תכניות הבידור ברשת, עובר לחברת התוכן וההפצה של אבי ארמוזה
אלכסנדר כץ | 
אורי דרור (צילום יח"צ)
חברת ארמוזה פורמטס מרחיבה את צוות הפיתוח שלה עם גיוסו של אורי דרור, מבכירי עורכי התוכן ואנשי הפיתוח בישראל – כך נודע לאייס. עד לאחרונה היה דרור מנהל תכניות הבידור והשעשועונים ברשת.
בעבר היה דרור העורך הראשי של השעשועון 'לעוף על המיליון' בהפקת יולי אוגוסט וערוץ עשר, השעשועון הישראלי המצליח ביותר בעולם, שנמכר על ידי ארמוזה פורמטס ליותר מ-20 מדינות, ויותר מ-5,500 פרקים שלו הופקו עד כה בעולם. כמו כן, דרור היה מעורב בפיתוחן של תכניות רבות בישראל, בהן 'כלוב הזהב', 'בום' ועוד, ועבד בצמוד לצוות הפיתוח של ארמוזה על פרויקטים רבים כיוצר, עורך ומפתח תוכן בכיר. בעבר כתב מספר טורים לאייס על יריד הטלוויזיה מיפ.
"צירופו של אורי דרור לצוות הפיתוח של ארמוזה בא כתוצאה מעבודה משותפת איתו על פרויקטים מורכבים, והכרה ביכולותיו ובכישרונו כאחד מבכירי אנשי הפיתוח בישראל", אומרת נחמה כהן, מנהלת מחלקת הפיתוח של ארמוזה פורמטס. "אורי דרור יודע ומכיר טלוויזיה ברמות הגבוהות ביותר שלה, ומביא איתו מעבר לניסיון מעשי בעריכה ובפיתוח תוכן, גם היכרות טובה של העולם, הצרכים של גופי שידור בינ"ל והיכולת לתרגם רעיון לתכנית טלוויזיה בינ"ל מצליחה. אני שמחה על הצטרפותו של אורי לצוות ומאמינה שיחד נמשיך לייצר הצלחות בינלאומיות ולהביא תכנים חדשים ומרגשים לגופי שידור בארץ ובעולם".
ארמוזה פורמטס שנוסדה ב-2005 על ידי אבי ארמוזה, היא מחלוצי שיווק והפצת פורמטים טלוויזיוניים בישראל. מאז צמחה החברה במהירות והיא היום אחת החברות העצמאיות המובילות בתחום יצירה והפצת פורמטים בעולם. הקטלוג של ארמוזה מונה מעל 100 פורמטים, רובם ישראליים, המופצים על ידה בעולם, בהם כאמור 'לעוף על המיליון', וגם הסדרה 'בני ערובה' ששודרה במדינות רבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה