תקשורת ומדיה

השבוע של 'על הספקטרום': אמזון תפיק גרסה אמריקאית

אחרי הזכייה ב-9 פרסי האקדמיה, yes מודיעה על מכירת הפורמט לאמזון, ומי שיוביל את הגרסה האמריקאית הוא התסריטאי והמפיק זוכה האמי ג'ייסון קייטמס
אלכסנדר כץ | 
על הספקטרום (צילום אוהד רומנו)
בתחילת השבוע זכתה על הספקטרום ב-9 פרסים בטקס פרסי האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה. בסיומו של אותו שבוע מתברר כי אמזון חתמה על הסכם עם yes להפקה אמריקאית של הסדרה. תהיה זו הפקה ראשונה של שירות הסטרימינג מהגדולים בעולם, לפורמט ישראלי.
על הפצת הסדרה אחראית yes Studios, זרוע ההפצה של yes בחו"ל בניהולה של דנה שטרן. את העיבוד האמריקאי של 'על הספקטרום' לאמזון יוביל התסריטאי והמפיק ג'ייסון קייטמס, זוכה פרס האמי על סדרות מצליחות בכל העולם, בהן 'אורות ליל שישי', 'הורים במשרה מלאה', ו'רוזוול'.
כאמור, בתחילת השבוע שעבר זכתה 'על הספקטרום' ב-9 פרסים – והייתה הזוכה הגדולה של טקס  פרסי האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה. בין היתר זכתה בפרס התסריט שהוענק לדנה אידיסיס, פרס הבימוי ליובל שפרמן, פרס השחקנית הטובה ביותר לנעמי לבוב, ופרס סדרת הדרמה הטובה ביותר. השנה הסדרה גם זכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל 'סירייס מאניה', והייתה לנציגה הישראלית היחידה אי פעם שהוקרנה בפסטיבל טרייבקה. 
"ההסכם מהווה נדבך משמעותי נוסף בהפיכתה של תעשיית הטלוויזיה הישראלית לאבן שואבת של תוכן מבוקש, פורץ דרך ובעל קול ייחודי שאין כמותו בעולם", אומר רן גוראון, מנכ"ל yes. "החברה גאה לשמש כמובילת ה-Start Up TV Nation ותמשיך להביא למסך באמצעות מומחי התוכן שלה, את הפקות המקור הטובות ביותר, שימשיכו להסב כבוד למדינת ישראל בעולם, הודות לפועלה הנרחב של yes Studios".
דנה שטרן, מנהלת yes Studios, הוסיפה כי "אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם ענקית הטלוויזיה אמזון, ועם היוצר הנפלא ורב המוניטין, ג'ייסון קייטמס, שהביע מחויבות עמוקה ואישית לפרויקט לצד רצון עז להפיץ לעולם את הבשורה החשובה והמרגשת שנושאת 'על הספקטרום'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה