תקשורת ומדיה

מ'ידיעות' לחדשות 12: רון ירון יערוך את אולפן שישי

עורך ידיעות לשעבר ומי שעבד בעיתון 26 שנים, יחליף את רותם דנון בכיסא עורך מגזין  חדשות שישי של 'חדשות 12'
אלכסנדר כץ |  5
רון ירון (צילום אביגיל עוזי)
שינויים בחדשות 12: רון ירון, לשעבר עורך ידיעות אחרונות, יהיה עורך התכנית 'אולפן שישי' בהגשתו של דני קושמרו. ירון יחליף את רותם דנון שהודיע על פרידה מהתכנית לטובת פיתוח פעילות המדיה של לאוניד נבזלין.
ירון עבד 26 שנים בידיעות אחרונות, במגוון תפקידי כתיבה ועריכה. הוא שימש כעורך העיתון מ-2011 כשהחליף את שילה דה ברועד אוגוסט 2018. מי שהחליפו היה נטע ליבנה. במהלך 2018 החליט מו"ל ידיעות נוני מוזס ליזום שינויים בעיתון, בין השאר על רקע ניסיונות לחזור לשלוט בתוכני המערכת. בין מוזס לירון התגלעו חיכוכים לגבי עצמאות המערכת ותכנית ההתייעלות שאמורה הייתה לסיים את עבודתם של עובדים רבים - על רקע איחוד המערכות בקבוצה. ירון התנגד לכך.
בהודעה ששלח לעובדי ידיעות באותה עת, כתב רון: "זה לא סוד שבשנה וחצי האחרונות העיתון עבר טלטלה לא פשוטה... תיק 2000 נחת עליי, עלינו, כרעם ביום בהיר. העובדות המלאות טרם התבררו אולם די היה במה שפורסם כדי לחייב את כולנו לעשות חשבון נפש. ואם נעשו טעויות לאורך הדרך - החוכמה היא ללמוד ולצמוח מהן. וגם אם ייתכן ש'לא היה כלום', זה לא אומר ש'לא יהיה כלום' ולא פותר אותנו מתיקון.  אני גאה בדרך העצמאית והבלתי מתפשרת שבה סיקרנו את הפרשה".  
מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס מסר: "אני רוצה להודות לרותם דנון על השנתיים החולפות שבהן ערך בכישרון ובהצלחה רבה את "אולפן שישי" והוביל אותה להישגים רבים. אני בטוח שרון יתרום מניסיונו רב השנים לחברת החדשות ולהמשך הצלחת 'אולפן שישי' ומאחל לו ולרותם הצלחה רבה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איש אדיר, אבל לעבור מהפרינט לטלויזיה לא פשוט (ל"ת)
    מעניין 04/2019/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    רון מגדולי העורכים בעתונות הישראלית
    עופר כהן 04/2019/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רון, סלל את דרכו לצמרת העתונות הישראלית, במאמץ, כישרון, יכולת ויחסי אנוש. אבי וייס, הרווחת בענק, רון הוא אחד העורכים הבולטים היום בישראל עם חוש ריח מדהים לסיפור ועם נסיון לעטוף אותו בעטיפה הכי מוכרת
    סגור
  • 2.
    רון יייאאאאאררררון
    ראובן 04/2019/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מהפח אל הפחת
    סגור
  • 1.
    רון ירון הוביל את ידיעות להצלחה? נו, באמת (ל"ת)
    נו באמת 04/2019/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • כן בהחלט. של נעליך
    אבי 04/2019/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ירון עורך ענק
    סגור