תקשורת ומדיה

HOT הולכת בגדול: גל גדות תוביל את השפה החדשה של המותג

אחרי שעשה שימוש בכוכב הכדורגל רונאלדו, כעת לטובת השפה החדשה של מותג התקשורת, HOT תתמקד ב"גאווה ישראלית" ותשלב בין גדות לכוכבי הסדרות של HOT
משה בנימין |  1
טל גרנות גולדשטיין וגל גדות (צילום רפי דלויה)
גל גדות תוביל את השפה הפרסומית החדשה של חברת HOT. בימים אלו מצלמת החברה את הפרסומת החדשה בכיכובה של כוכבת העל הישראלית במסגרת המיתוג מחדש שאותו השיקה החברה לפני כחצי שנה.
את הקמפיין יוביל משרד הפרסום ראובני פרידן המטפל ב-HOT, שלו גם היסטוריה משותפת עם גדות ששימשה בעבר פרזנטורית של קסטרו – עד לא מזמן לקוח המשרד – ממנו נפרד המותג לאחר 30 שנה.
הקמפיין החדש של מותג התקשורת יהיה תחת המסר "גאווה ישראלית" ובמסגרתו גדות, שאותה מסמנת החברה כ"מקור גאווה למדינה כולה", תספר את סיפור המותג יחד עם כוכבי הסדרות הפופולריות של HOT, כגון שלום מיכאלשווילי בתפקיד המאמנת הרוסיה זינה. הסלוגן החדש שיוביל את הקמפיין יהיה There’s No Place Like HOT.
בשנים האחרונות עשתה HOT שימוש בכוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו, שמשמש כפרזנטור של מותג האם שלHOT - תאגיד אלטיס הצרפתי של פטריק דרהי
מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין, מסרה כי "זהו צעד נוסף המבטא את העוצמה של HOT כקבוצת התקשורת החזקה ביותר בישראל. החיבור עם גל עבורנו הוא טבעי ומתבקש, גל מהווה עבורנו דוגמא ומופת של ישראליות".
במקביל ל-HOT, גדות היא הפרזנטורית של מותג הסלולר Huawei, וכן של חברת הקוסמטיקה REVLON. לדבריה: "אני שמחה לייצג את HOT בישראל. אני מרגישה שמתקיים בינינו חיבור סביב ערכי החדשנות, היצירה, והגאווה בישראליות שלנו ובמה שאנחנו מייצגים". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גל גדות
    יונתן 04/2019/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לגל ולהוט שעובדים ביחד , לגל יש 28.6 מליון עוקבים באינסטגרם וזה יפתח להוט שווקי תוכן חדשים בעולם. שאפו ככה עושים עסקים
    סגור