תקשורת ומדיה

סקר: 16% מהישראלים צופים בתוכן טלוויזיה באתרי קשת ורשת

משה בנימין | 
סמארטפון ביד מול מסך הטלוויזיה (צילום iStock)
חברת הפרסום הפרוגרמטי ארטימדיה פרסמה היום (יום ב') את ממצאי המחקר על "הרגלי ומאפייני הצפייה בתכני וידאו באינטרנט ובטלוויזיה", אותו ערכה בשיתוף מכון המחקר רושינק מחקרים אסטרטגיים. המחקר שמבוסס על מדגם מייצג של 1,000 ראיונות אינטרנטיים לנשאלים בין הגילאים 13-65 מגלה בין השאר, כי, 16% מהישראלים צופים בטלוויזיה מבלי להדליק אותה וצורכים תוכן טלוויזיוני דרך אתרי האינטרנט של ערוצי הטלוויזיה: קשת ורשת.
המחקר מגלה עוד, כי 42% מהישראלים צופים מדי יום מעל לשעתיים בתכני וידאו באינטרנט; 72% מהישראלים הצורכים תוכן וידיאו באופן יומי בוחרים לעשות את זה באתרי התוכן המקומיים, לצד 71% שעושים זאת ביוטיוב - הפלטפורמה שבנתח השוק שלה מנסה ארטימידיה לנגוס. בקרב בני הנוער, 46% צופים בתכני וידאו באתרי תוכן ישראלים מדי יום; 58% צופים בתכני טלוויזיה וסרטים ורק 13% מסך הצפייה הכוללת שלהם מתמקדת בצריכת חדשות.
63% מהישראלים בוחרים לצפות בתכני וידיאו בסלון, בעוד 60% צופים בחדר השינה. מעל לרבע מהצופים צורכים תכני וידאו בעודם בשירותים, וכ-7% צופים במהלך שהותם ברכב.

הרשת החברתית המובילה בצריכת תוכן וידאו בקרב הקהל הישראלי היא יוטיוב עם 71%. רחוק מאחור, 47% מהצופים צורכים תכני וידאו באמצעות הפייסבוק. 
 
בורחים מפרסומות

הסיבות המרכזיות להעדפת הצפייה של תכני טלוויזיה באינטרנט על-פני צפייה בטלוויזיה באותם תכנים בזמנים אמת מחולקות ל-5 סיבות מרכזיות. 75% מהנשאלים קובעים כי הימצאות התכנים באינטרנט מאפשרים גמישות הנוגעת לזמן הצפייה. 48% מהנשאלים טוענים כי הסיבה המרכזית היא סיבה כלכלית, שכן מרביתם ניתנים בחינם. 47% מעלים את סוגיית הפרסומות כגורם מכריע, שכן על מרביתן ניתן לדלג בזמן צפייה בתכנים באינטרנט.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה