תקשורת ומדיה

אחרי האירוויזיון: קמפיין פרסומי ללוח השידורים של כאן 11

אחרי שבוע האירוויזיון ובמקביל להחלטה לקצץ את תקציב ההפקות בכאן 11, התאגיד יוצא בקמפיין בעיתונות, בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות, ללוח השידורים החדש שלו
אלכסנדר כץ |  2
הסדרה מחוז ירושלים (צילום יח"צ)
תאגיד השידור כאן משיק היום (יום א') קמפיין פרסומי לקידום לוח השידורים החדש שלו. הקמפיין יוצא לדרך בדיוק עם סיום שבוע האירוויזיון, שהניב נתוני צפייה גבוהים לחצאי הגמר וגמר האירוויזיון, ואף הביאו את החדשות לנצח פעמיים (בחמישי ובשבת, לפני משדרי האירוויזיון, א"כ) את חדשות 13.
הקמפיין כבר עלה כבר בחלק מפלטפורמות התאגיד, והיום הוא יגיע גם לרדיו, לטלוויזיה ולדיגיטל של התאגיד. בנוסף הוא יפורסם בשילוט חוצות, בדיגיטל ובעיתונות היומית. בקמפיין יפרסמו את לוח השידורים שיעלה היום לאוויר, ויכלול את הסדרות 'מחוז ירושלים' ו'תיק נעדר' (קופרודוקציה של כאן עם קשת, א"כ), התכניות 'גאולה ולונדון' ו'טיול אחרי צבא', ואת מגישת החדשות דוריה למפל.
 
הקמפיין יוצא לדרך שבפועל התאגיד מקצץ בתקציב ההפקות שלו, בשל מימון האירוויזיון, שלא זכה לתמיכה נוספת מצד המדינה (למעט הלוואה, א"כ). תקציב האירוויזיון עומד על כ-130 מיליון שקלים, כ-20 מיליון יגיעו מחסויות והסכמים מסחריים, כ-10 מיליון מאיגוד השידור האירופי EBU, כ-25 מיליון שקלים מתקציב התאגיד, ועוד 75 מיליון שקלים באמצעות ההלוואה שהתקבלה מהמדינה. בעקבות כך הוחלט בתאגיד לקצץ 10 מיליון שקלים בכל אחת מ-10 השנים הקרובות מתקציב התוכן.
בשבוע שעבר הודיעו אנשי חטיבת התכניות יוקפאו מספר תכניות, כגון 'החיים על פי דביר', העונה החדשה של 'המרדף', התכנית 'מה נסגר', ואף העונה השנייה שחל סדרת המשפט 'פמת"א', שזכתה לביקורות טובות. בנוסף יוקפאו הפקות דוקו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    if the programs r the same, the marketing is the same &
    ofer desade 05/2019/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    the audience is the same, why not let them advertise and get this joke off the government payroll? shidur tziburi, my ass
    סגור
  • 1.
    מקווה שיורידו את התכנית המיותרת של פבלו (ל"ת)
    א 05/2019/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור