מדיה

20.6% לספיישל אירוויזיון של ארץ נהדרת - פי 4 מגב האומה

גב האומה הספקה ב-5.4%, בערב חלש לרשת 13 - כולל החדשות עם 6.1% בלבד. כאן 11 השיק עוד 2 תכניות חדשות, שניפקו נתונים לא מזהירים
אלכסנדר כץ |  11
ספיישל אירוויזיון בארץ נהדרת (צילום מסך: קשת 12)
ספיישל אירוויזיון של ארץ נהדרת (קשת 12) רשם נתונים נהדרים של 20.6% בקרב יהודים ו-526 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מאידך, גב האומה (רשת 13) עם הנתונים מהחלשים שלה – כמעט רבע מהרייטינג של 'ארץ' - 5.4% (155K).
כאן 11 ממשיך להשיק תכנית חדשות, אבל הרייטינג לא להיט: רילוקיישן הניבה 2.6% (54K), ואחריה וואי וואי וואי שטיפה התחזקה ל-3.3% (80K).       
'הצינור' (רשת 13) - 5.1%, שני פרקים של 'שטוקהולם' (קשת 13) - 8% ו-4.5%, שידור חוזר של 'חברות' (רשת 12) - 3.8%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 3.3%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.5%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.2%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.2%, שש עם עודד בן עמי - 9.3%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.2%, שש עם אמנון לוי – 4%.
כאן 11: ערב ערב - 0.7%, קלמן וסג"ל - 1.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.5%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 10.8%.
מנגד רשמה לפני החדשות (רשת 13) 4.8%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.2%.
העולם היום (כאן 11) קיבלה 1%, בהמשך גאולה ולונדון (כאן 11) עם 2.2%, ורגע לפני החדשות - מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) שקיבלה 1.8%.
ערב חלש למהדורות החדשות:
חדשות 12 הסתפקה ב-15.1% (374K),
ואילו חדשות 13 חלשה עם 6.1% (196K).
חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 3.9% (112K).
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    90% מהתכניות ברשת/קשת הן תחקירים/מסחטות דמעות.
    התשתם 23/05/2019 22:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השאר ריאליטי ושידורים חוזרים. איפה הבידור? איפה המקוריות? אה, כן.. בנטפליקס.
    סגור
  • 8.
    גב האומה מתישה, לא מצחיקה ומלאה בעצמה
    כמה אפשר? 23/05/2019 22:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך לעזאזל זה שרד כ"כ הרבה עונות?!
    סגור
  • 7.
    חדשות עלובות בלי סקופים, בלי תחקירים
    חדשות 13 גוססת 23/05/2019 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבות ממוחזרות, כתבים עצלנים, עורך מהדורה שמעולם לא היה עיתונאי רק בישראל הוא יכול להישאר בתפקיד. בעלי ערוץ 13 תתעוררו מרמים אתכם. תעיפו את עורך המהדורה והמנכ"ל ויהיה טוב
    סגור
  • 6.
    ליאור לנדברג הביתה
    חדשות 13 הסוף 22/05/2019 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרס יחד עם גולן יוכפז את המהדורה
    סגור
  • 5.
    הפרוגרמינג של רשת חייב לעבור שינוי דחוף.
    מתבונן מהצד 22/05/2019 12:32
    הגב לתגובה זו
    12 0
    לצערי הרב הערוץ הזה הופך ליותר ויותר לא רלוונטי ומשאיר את הזירה לקשת בלבד. רשת אימצה את הרעות החולות של ערוץ 10 ולא השכילה לשלב בין העולמות. גב האומה הפכה לתוכנית נישה (ולמאוסה באופן כללי). הצינור מטרחנת בלי הפסקה, חברת החדשות חייבת להיפתר מכתבים מזוהים פוליטית ולתת יותר איזון, ובכלל רצוי שילוב יותר חומר מקורי וחדשני. לא חייבים להציב מול קשת תוכניות זהות (שבדרך כלל נופלות מהמתחרות). כרגע זהו ערוץ ללא איפין או ייחוד ואם לא יעשה שינוי הוא יגווע כמו ערוץ 10.
    סגור
  • 4.
    נתונים עלובים לתאגיד!
    אלעד 22/05/2019 11:25
    הגב לתגובה זו
    6 6
    אמרנו כאן לפני יומיים שאחרי הארוויזיון נתוני הצפייה בתאגיד הבדיחה "כאן" יצנחו. הוספנו שבתאגיד עוד יתגעגעו לנתונים של יום ראשון. אמרנו, אבל לא עלה על דעתנו שזה יקרה כל כך מהר. הנתון הכי גבוה של התאגיד בליל השידורים אמש היה של מהדורת החדשות "המרכזית" - במרכאות - עם 3.9%. אם זו לא בושה, אני לא יודע בושה מהי. ופרט לכך - למרות כל הקמפיין המטורף שממומן בשיא החוצפה מכספי ציבור, כל "ההשקות החדשות" מקבלות 2.2% ו - 3.3%. גאולה ולונדון, עם מסע יחסי ציבור ענק, עם ראיון של גאולה אבן בידיעות אחרונות, מביאה 2.2% - שזה באמת כלום וכלום. גיא זוהר, שאני מאד סקרן לדעת כמה הוא מקבל מכספי הציבור, מביא 1.8%! לשבחו של גיא זוהר ניתן לומר שיש לו ממש שכל - בשום מקום לא היו משלמים לו את הסכומים שאני מעריך שהוא מקבל בתאגיד, אחרי רייטינג כזה עלוב. אפשר להמשיך ולהמשיך, אבל המסקנה ברורה לגמרי - סופו של תאגיד "כאן" כבר כאן!!!!!!!! מקווה שהממשלה החדשה תתעשת, ואחרי שאבק הארוויזיון ישקע מישהו שם יבין שעם 750 מיליון ש"ח אפשר לעשות הרבה יותר מאשר לממן את התאגיד הכושל.
    סגור
  • 3.
    כאן11 לא ממש מחוברים מביאים תכנים תמוהים ורוצים לשרוד
    ממש מוזר מה שהולך שם 22/05/2019 11:17
    הגב לתגובה זו
    4 4
    חבל להוציא כסף על אנשים לא מוכשרים שלא ממש מבינים טלוויזיה
    סגור
  • 2.
    גב האומה המיץ של הזבל. (ל"ת)
    יענקלה 22/05/2019 11:00
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • הגזמת קצת..
    לא מסכימה 23/05/2019 06:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה ככה??
    סגור
  • זה הזבל של המיץ (ל"ת)
    צודק! 23/05/2019 21:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תרימו למיקימי
    מעריצה 22/05/2019 10:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחלה תוכנית.. מרימי העם אוהב אותך!
    סגור