תקשורת ומדיה

סגור בהישרדות? שר התקשורת איוב קרא התפטר מהממשלה

קרא, שלא נבחר לכנסת, מיעט לעסוק מאז בענייני משרדו. בצל ביקורת ציבורית, הודיע אתמול כי ויתר על מועמדותו לשגריר במצרים, ואישר כי קיבל הצעה להשתתף בהישרדות
אלכסנדר כץ |  1
איוב קרא (צילום אתר הכנסת)
שר התקשורת איוב קרא הודיע היום (יום ב') לראש הממשלה בנימין נתניהו על התפטרותו מהתפקיד. בכך מסיים קרא את פעילותו הפוליטית, לאחר שלא הצליח להשתלב במקום ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת, לא נבחר אליה בכנסת הנוכחית (שנבחרה רק לפני חודשיים וחצי, א"כ), וגם יישאר במקום נמוך יחסית ברשימה בבחירות הקרובות שייערכו בספטמבר.
בחודשים האחרונים קרא אינו פעיל מאד בתפקידו, לאחר שכאמור לא נבחר לכנסת. ואולם הדבר לא גרם לו להתפטר מהתפקיד. ההתפטרות הנוכחית מגיעה לאחר שאתמול הודיע כי הוא מוותר על התמודדותו לתפקיד שגריר ישראל במצרים, ומאוחר יותר אתמול נחשף ב-ynet כי קיבל לאחרונה הצעה להשתתף בהישרדות VIP ואף נבחן באודישן לתכנית.
ב-2 המקרים ספג קרא ביקורת: בנוגע למינויו לשגריר, במשרד החוץ התנגדו לכך בשל שלל הפרשיות בהן היה מעורב לאורך השנים, שעוררו שערוריות בינלאומיות. בכל הנוגע להצעה מ'הישרדות', הבעיה היא שבמסגרת תפקידו כשר התקשורת, הוא ממונה על הרשות השנייה, שמפקחת על רשת 13, המשדרת את הישרדות. במצב כזה ישנו לכאורה ניגוד עניינים – בין השר המפקח לערוץ המפוקח. כעת עולה השאלה האם התפטרותו של קרא נוגעת בפועל לתכנית הישרדות, והאם הוא כבר סגור מבחינת ההפקה?
 
במכתב ששלח היום לראש הממשלה, כתב קרא: "מאז מוניתי לשר התקשורת, החל מסע הכפשות מגמתי נגדי הנובע מדעות קדומות וכל הצלחה הפכה לצערי לכישלון, כולל ביקורת מבפנים ומבחוץ, ושיאה שיתוף פעולה בין צמרת הליכוד כדי להחליש אותי ולהוציא אותי ממרכזי הכוח בתנועה".
כעת החליט קרא לדבריו, "לצאת בקרב לטיהור שמי ולניקוי הליכוד מתפיסות עולם מפא"יניקית שחדרו אליו בשנים האחרונות". בימים הקרובים הוא מתכוון להחליט על המשך דרכו, אבל את החיים הפוליטיים הוא לא מתכוון לעזוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש לא
    אבי לוי 06/2019/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא כבר הגיב אצל עודד בן עמי אתמול בשש עם בחדשות 12
    סגור