תקשורת ומדיה

לידיעת אברי גלעד: עמנואל אלבז-פלפס תגיש בערוץ 'כנסת'

אלבז-פלפס, כתבת חדשות 13 ומי שהתעמתה עם גלעד סביב סוגיית שריפת כנסיות בצרפת, תגיש את תכנית חדשות החוץ במקומו של ניצן הורביץ שחזר לפוליטיקה
אלכסנדר כץ |  6
עמנואל אלבז-פלפס (צילום דני בר אדון)
כתבת החוץ של חדשות 13, עמנואל אלבז-פלפס, מצטרפת לערוץ כנסת – כך נודע לאייס. אלבז-פלפס תגיש את תכנית חדשות החוץ 'משחק חוץ' אותו הגיש עד לאחרונה ניצן הורוביץ, שחזר לפוליטיקה וניצח בשבוע שעבר בפריימריז על ראשות מרצ. היא תמשיך בעבודתה בחדשות 13.
'משחק חוץ' היא תכנית מגזין חדשות החוץ של ערוץ כנסת, המביאה לצופים את הסיפורים המרכזיים בעולם בהקשרים האקטואליים הישראליים. התכנית נבנתה כחלק מלוח השידורים החדש של הערוץ עם תחילת הפעלתו על ידי קבוצת RGE באוגוסט 2018.
שמה של אלבז-פלפס עלה רק לאחרונה לכותרות, לאחר שהתעמתה בשידור בתכנית הבוקר של רשת 13, עם אברי גלעד שטען לגל שריפות של כנסיות על ידי מוסלמים, בעקבות השריפה בקתדרלת נוטרדאם. לפני כשבוע וחצי פורסם ראיון עם אברי גלעד ב-7 לילות של ידיעות אחרונות, בו אמר כי "היא (עמנואל אלבז-פלפס, א"כ) ונדב איל... בצד הלא נכון של ההיסטוריה... הם איבדו כל יכולת לחשיפה עצמית". בעקבות כך, פרסמה פוסט ארוך שנפתח במשפט "עובדות חשובות לי, לאברי גלעד כנראה שלא", ומקעקע את טענותיו של גלעד.
פלפס משמשת במשך שנים ככתבת חדשות, הן בעיתונות הכתובה והן בטלוויזיה, רוב הזמן בחדשות עשר (שהפכה לחדשות 13, א"כ). בין הישגיה - סדרת הכתבות "נמלטים" שהצביעה על הפרצה בחוק השבות המאפשרת לעבריינים יהודים מרחבי העולם לעלות לישראל, לאמץ זהות חדשה ולהסתתר מרשויות החוק; סדרת הכתבות "מבחן בגזענות" שעסקה בדעות הקדומות שמשפיעות על החברה הישראלית; הסרט שיצרה ב-2017 עם ארי פינס "העוקץ של המאה" במסגרת תכנית התחקירים 'זמן אמת' בכאן 11; ועוד.
בערוץ הכנסת אישרו את הפרטים, ומסרו: "משחק חוץ של ערוץ הכנסת היא תכנית חדשות החוץ הטובה ביותר כיום. אנחנו שמחים מאוד שעמנואל אלבז-פלפס, עיתונאית צעירה ומרשימה, מחליפה את ניצן הורביץ, עיתונאי מהשורה הראשונה שחזר לפוליטיקה."
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    גם ערוץ 13 נמצא
    דודו 07/2019/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בצד הלא נכון של ההיסטוריה...
    סגור
  • 5.
    אז מה אם הצטרפה לערוץ ?
    אביי בן רבא 07/2019/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע אתם עוסקים כל הזמן בעימותים ? די לנו במלחמות היהודים , הבו לנו קצת שקט !
    סגור
  • 4.
    י
    רחל 07/2019/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהממת שיהיה המון בהצלחה ??
    סגור
  • 3.
    חדשות חוץ
    יחזקאל 07/2019/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רכש מצוין ,בהצלחה לעמנואל ושמח שממשיכה בערוץ 13.
    סגור
  • 2.
    איזה מבטא יש לה....שתהיה בריאה (ל"ת)
    ארכימדס 07/2019/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אני מאד אוהב ומעריך את עמנואל ומאחל לה בהצלחה!!! (ל"ת)
    א' 07/2019/02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור