תקשורת ומדיה

ערוץ כנסת יעלה תכנית אקטואליה - שתועבר גם ב'כיכר השבת'

הערוץ יעלה תכנית אקטואליה חדשה 'שחור לבן' בהגשתם של אנשי התקשורת החרדית אבי בלום ומשה גלסנר, שתועבר במקביל באתר כיכר השבת
אלכסנדר כץ | 
ערוץ הכנסת (צילום לוגו)
לוח שידורי ערוץ כנסת ממשיך להתגבש: בערוץ של RGE עובדים על תכנית אקטואליה שבועית חדשה בשם 'שחור לבן' בהגשתם של העיתונאי והפובליציסט עו"ד אבי בלום והעיתונאי משה גלסנר. התכנית תשודר מדי יום שני בשעה 20:00 ובנוסף תעלה לאתר החדשות החרדי כיכר השבת.
'שחור לבן' תעסוק בנושאי אקטואליה שעל סדר היום הישראלי ותכוון זרקור על המהלכים המתרחשים מאחורי הקלעים בעולם הפוליטי, בדגש על ליבון עניינים השנויים במחלוקת בחברה הישראלית, תוך חידוד זוויות בסוגיות האקטואליות הבוערות.
גלסנר ובלום הם אושיות מוכרות בקרב הקהל החרדי ולשניים ניסיון רב במגוון כלי תקשורת חרדים. גלסנר משמש כמגיש המהדורה המרכזית ברדיו קול ברמה ומרצה לתקשורת. בעברו היה עורך אתר כיכר השבת ועורך ברשת קו עיתונות דתית. בלום הוא בעל טור שבועי בקו עיתונות דתית, מגיש את 'פילפוליטיקה' ברדיו קול חי, שותף בכיר במשרד עו"ד כבירי-נבו-קידר-בלום ומרצה לתקשורת.
אבי בלום ומשה גלסנר מסרו: "גאים להצטרף לערוץ הייחודי והמקצועי של הכנסת. אנו מודים לצוות ההנהלה על האמון. נשתדל לרכוש מדי שבוע את אמון הצופים באמצעות הבאת זוויות ייחודיות ותכנים מרתקים של צבעי השחור והלבן בחברה הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה