תקשורת ומדיה

יאיר אטינגר מצטרף לכאן - ויהיה פרשן לענייני דת ומדינה

פרסום ראשון: אחרי שנתיים בניו יורק, חוזר אטינגר לעשייה עיתונאית, מצטרף לתאגיד ויעבוד לצד עקיבא ווייס. בעבר עבד במשך כעשור בהארץ כפרשם לענייני חרדים ודתות
אלכסנדר כץ |  3
יאיר אטינגר (צילום חיים רבלין)
העיתונאי יאיר אטינגר מצטרף לכאן חדשות ויהיה פרשן לענייני דת ומדינה – כך נודע לאייס. הוא יעבוד לצדו של עקיבא ווייס שימשיך ככתב לענייני חרדים.
אטינגר יבחן באמצעות פרויקטים מגזינים תהליכים דתיים ופוליטיים בציבורי הדתי-לאומי, יהדות התפוצות, יהדות ארה"ב החרדים ועוד - תהליכים המהווים נדבך מרכזי בסדר היום בחדשות, כפי שנוכחנו גם בבחירות האלה.
במשך כעשור היה אטינגר פרשן לענייני חרדים ודתות בעיתון הארץ. הוא שב לאחרונה לארץ לאחר שהייה של שנתיים בניו יורק, שם עסק בכתיבת מחקר על הקשר בין היהודים וארה"ב. לפני כשנה יצא לאור הספר 'באין רועה' בהוצאת המכון הישראלי לדמוקרטיה, שחיבר עם ד"ר נסים ליאון. הספר מתמקד בחרדיות המזרחית ובתנועת ש"ס לאחר עידן הרב עובדיה יוסף ז"ל. בחודשים הקרובים צפוי לצאת ספר חדש שלו בהוצאת כנרת-זמורה-ביתן, שיעסוק בקונפליקטים פנימיים בציונות הדתית.
בתאגיד השידור כאן אישרו את הפרטים. אטינגר מסר כי "אני שמח לחזור לזירה אחרי שנתיים מלאות משמעות בחו"ל, ונרגש ללמוד מדיום חדש ולהצטרף לנבחרת המעולה של כאן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הרס מהדורה
    ברוך שי יפוטר לאלתר 09/2019/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין הצדקה לקיום הערוץ
    סגור
  • 2.
    ... כי אין מספיק עיתונאים שמאלנים ב"כאן"...
    ערן גפני 09/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מפתיע שב"כאן" בוחרים לצרף עיתונאי שמאלני אנטי-דתי לסיקור ענייני דת. כנראה שחסרים להם עיתונאים שמאלנים. אח"כ הם יטענו שהם "מאוזנים"...
    סגור
  • 1.
    זה כמו לקחת פרשן לעניני רפואה למי שלא מבין כלום ברפואה (ל"ת)
    scy 09/2019/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור