תקשורת ומדיה

בפעם הראשונה: ערוץ כנסת וגל"צ במשדר משותף ליום הבחירות

2 גופי התקשורת יאחדו כוחות במשדר שיועבר במקביל למאזיני גל"צ ולצופי 'כנסת', בהובלת יעקב ברדוגו, אפי טריגר, עידן קוולר, מזל מועלם והני זובידה
אלכסנדר כץ |  1
קלפי (צילום Istock)
תחנת הרדיו גלי צה"ל וערוץ כנסת של קבוצת התקשורת RGE, נערכים לשיתוף פעולה ראשון מסוגו לסיכום יום הבחירות, במסגרתו יועברו בשידור חי דיווחים, סיקורים, פרשנויות ותוצאות במשדר מיוחד מאולפן ערוץ כנסת שבמשכן הכנסת בירושלים. המשדר יועבר במקביל בערוץ כנסת ובגלי צה"ל מהשעה 21:00 בערב ואל תוך השעות הקטנות של הלילה. בנוסף לשידור על המסך וברדיו, כל העדכונים והדיווחים יועברו בפלטפורמות הדיגיטליות של ערוץ כנסת וגלי צה"ל.
את השידור המשותף יוביל פאנל מיוחד של אנשי תקשורת מ-2 הגופים: מזל מועלם, עידן קוולר, הני זובידה, יעקב ברדוגו ואפי טריגר, זאת לצד פוליטיקאים. בנוסף לשידור באולפן, יוקמו עמדות שידור ממטות המפלגות השונות בכל רחבי הארץ, מהן ידווחו בזמן אמת כתבי גלי צה"ל וערוץ כנסת וכן שדרי התחנה צבאית בהם טלי ליפקין-שחק, ישי שנרב וגל גבאי.
מערוץ כנסת וגלי צה"ל נמסר: "השידור המשותף של גלי צה"ל וערוץ כנסת בערב הבחירות יביא לציבור המאזינים והצופים את הטוב משני העולמות: שידור הרדיו החד והנוקב של גלי צה"ל - התחנה המואזנת בישראל , יחד עם העומק שבשידור הפרלמנטרי של הדמוקרטיה הישראלית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה בדיוק הטוב כאן? (ל"ת)
    אביעד 09/2019/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור