תקשורת ומדיה

שבוע הבחירות של ynet: יומיים של "בליץ", ומשדר מיוחד ביום ג'

בימים ראשון ושני יתחיל רצף ראיונות אחד אחרי השני של פוליטיקאים באולפן בראשל"צ. בשלישי יתחיל משדר הבחירות ב-19:00, ויכלול גם הופעות לאורח הערב
אלכסנדר כץ | 
ynet (צילום יח"צ)
אולפן ynet יעבור בימים ראשון-שני למתכונת בחירות מיוחדת. כבר בתחילת השבוע ייכנסו ברצף אל האולפן כל בכירי המערכת הפוליטית, ובהם יו"ר כחול לבן בני גנץ, יו"ר ימינה איילת שקד, השרים משה כחלון, מירי רגב ואריה דרעי, חברי הכנסת אביגדור ליברמן, יעקב ליצמן, עמיר פרץ, איימן עודה, גבי אשכנזי ואחמד טיבי, יו"ר המחנה הדמוקרטי ניצן הורוביץ, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ואחרים, שישתתפו בפורמט הראיונות המהירים שייקרא "הבליץ".
כל מרואיין ומרואיינת יכנס לאולפן, ילחץ את יד המרואיין שקדם לו ויתיישב בכיסאו. הראיונות עצמם יתקיימו במתכונת הבליץ, ראיונות ממוקדים ומהירים. גולשי ynet יוזמנו לשלוח שאלות בעמוד הפייסבוק של ynet ולקחת חלק פעיל בראיונות באולפן.
ביום שלישי - יום הבחירות, יעביר אולפן ynet משדרים מיוחדים החל מבוקר ההצבעה וב-19:00 יחל המשדר המרכזי שיכלול בצד פרשנים פוליטיים ובכירי המערכת הפוליטית, גם הופעות אורח מיוחדות של רד בנד והקוסם חזי דין. המשדר יימשך אל תוך הלילה - עם עמדות שידור בכל מטות המפלגות, הניתוחים, הפרשנויות, התגובות ותוצאות האמת שיחלו לזרום בערך סביב חצות.  
לאחר הפסקה קלה, ב-6:00 בבוקר של יום רביעי ייפתח משדר התוצאות המרכזי עם המנצחים הגדולים והמפסידים הגדולים של בחירות 2019. את המשדרים המיוחדים יעבירו המגישים אטילה שומפלבי ואלכסנדרה לוקש יחד עם מורן אזולאי, הכתבת הפוליטית של ynet.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה