תקשורת ומדיה

לן בלווטניק שולף את הארנק: יזרים עד 100 מיליון ש' לרשת 13

היו"ר טופולסקי כתב לעובדים כי המהלך נועד "להעניק רוח גבית לעשייה החשובה שלכם ולהפוך את רשת לחברה יעילה ורווחית", וזאת כשברקע נתוני הרייטינג החלשים והפסדי החברה
אלכסנדר כץ |  6
לן בלווטניק (צילום דוברות ערוץ עשר לשעבר)
לן בלווטניק לא אומר נואש משוק התקשורת המקומי, ומתכוון להזרים עד 100 מיליון שקלים נוספים לערוץ רשת 13 הנמצא בשליטתו. נציגו של בלווטניק, יו"ר הערוץ נדב טופולסקי (המחזיק ב-8% מהערוץ, א"כ) הודיע על כך הבוקר (יום ה') במכתב ששיגר לעובדי החברה לקראת ראש השנה, וזאת כאשר ברקע נמצאים כמובן נתוני הרייטינג החלשים והפסדי הערוץ ושוק התקשורת בכללותו.  
מדובר על הזרמה שנייה לערוץ - לאחר שבתחילת השנה הוזרמו מעל 100 מיליון שקלים לטובת הליך המיזוג בין רשת לערוץ עשר. ההזרמה הנוכחית מצביעה על כך שברשת מאמינים שכסף נוסף יוכל לשפר את מעמדו של הערוץ ונתוני הצפייה, ובעקבות כך גם על הנתונים הכספיים של החברה. הזרמה כזו, שהוביל טופולסקי, היא הצהרת כוונות והבעת אמון ברשת ובעובדים שלה. 
"השנה החולפת הייתה שנה משמעותית עבור שוק התקשורת בכלל ורשת 13 בפרט", כתב טופולסקי לעובדים. "הובלנו מיזוג מורכב בין 3 עמודי תווך בתקשורת הישראלית – רשת, ערוץ 10 וחברת החדשות של ערוץ 10, שכל אחד מהם הביא לשולחן ערך מוסף ייחודי. כך, יצרנו יחד את רשת 13 - שחקן נוכח ומרכזי, עם תוכן יצירתי ועיתונאות רבת השפעה. הפכנו לערוץ אחד, עם אינטרס אחד - לייצר טלוויזיה מובילה, איכותית, נצפית וקובעת סדר יום".
לדבריו, "יש לנו את אנשי הטלוויזיה והתוכן הטובים בישראל. כולכם מביאים עמכם רקורד של מצוינות, שהוא מקור גדול לגאווה עבור הנהלת הערוץ, הדירקטוריון והבעלים. ברור לנו שכדי לעמוד באתגרים המקצועיים העומדים בפניכם, בפנינו, אתם זקוקים לגב איתן ולמשאבים כלכליים ראויים. לכן, בתקופה הקרובה, כחלק מהמחויבות שלנו להצלחת רשת 13, החלטנו להזרים לערוץ סכום משמעותי של עד 100 מיליון שקלים. מהלך זה נועד להעניק רוח גבית לעשייה החשובה שלכם ולהפוך את רשת 13 לחברה יעילה ורווחית".
טופולסקי התייחס בעקיפין גם לשינויים בלוח השידורים של הערוץ, בעיקר ברצועת אחר הצהריים והערב, שיעברו שינוי עמוק בשל נתוני הרייטינג החלשים, שמקשים מאד על מהדורת החדשות ורצועת הפריים-טיים. "אל לנו להוריד לרגע את הרגל מהדוושה – עלינו לחתור להפוך לבחירה הראשונה של הצופה הישראלי בכל אחת מרצועות השידור שלנו. במקביל, נקדם פעולות שונות שיאפשרו לנו לנהל נכון יותר את ההתקשרויות שלנו. נצטרך לשנות את הדרך שבה עובדת התעשייה".
"אני מבין שתהליכים דורשים זמן", הוסיף, "יש לנו את אורך הרוח ואת הנחישות להשגת המטרות שהצבנו, אבל הדברים צריכים לזוז ולקרות. אנחנו עומדים חזקים מאחוריכם, עובדות ועובדי רשת 13, כדי לאפשר לכם לעשות טלוויזיה טובה ולהתרכז במה שנכון לצופים ולערוץ".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    רשת תסגר שנה מהיום
    לא יעזור כלום 10/2019/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מהדורה פח אשפה. המקום היחיד בעולם שעורך מהדורת חדשות לא היה מעולם עיתונאי והתוצאות בהתאם כולל פרשת עמרי מניב שהעורך היה צריך לעוף הביתה. לן עובדים עליך בעיניים תתעורר. יוסי ורשסבקי לקח זהב הפך לאבן
    סגור
  • 5.
    תזרימו גם מיליארד שקל, העיקר שהרייטינג בשליטת קשת
    איתן 09/2019/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היידה לממונה על ההגבלים
    סגור
  • 4.
    רשת השקר
    דוד 09/2019/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האם יש סיכוי לתחקיר מאיין מגיע הכסף הצחקתם אותנו
    סגור
  • 3.
    לא חבל על הכסף (ל"ת)
    פראייר גדול 09/2019/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    הייתי בודק מאיפה פתאום קיבל את הכסף (ל"ת)
    שר התקשורת 09/2019/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    במאה מליון היה קונה את מנכ"ל קשת או מישהו שמבין בטלויזי (ל"ת)
    החלפת הנהלה 09/2019/26
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור