תקשורת ומדיה

יורם מוקדי יגיש תכנית שבועית חדשה ברדיוס FM100

סמנכ"ל התוכן לשעבר של HOT שמונה לאחרונה ליו"ר חברת Shortcut Playground,  יגיש את 'חותמים שבוע' בימי שישי ב-8:00: "אני איש טלוויזיה שהתאהב ברדיו"
אלכסנדר כץ | 
יורם מוקדי (צילום רמי זרנגר)
איש הטלוויזיה הוותיק יורם מוקדי יגיש את 'חותמים שבוע' - מגזין שבועי חדש שיעסוק בכלכלה, תקשורת ופוליטיקה, בתחנת רדיוס FM100. התכנית בת שעתיים, תעלה ב-25 באוקטובר ותשודר מידי יום שישי ב-8:00 בבוקר, במקומה של רצועת מוזיקה שמשודרת כעת. 
המגזין החדש יעסוק בנושאים מגוונים בתחומי הכלכלה, תקשורת ופוליטיקה, ויפרוט את המשמעויות של המהלכים הגדולים למאזינים. מוקדי יטפל בנושאים מתוך ניסיונו המקצועי ותוך מיקוד בהשפעתם על הרגלי הצריכה של החברה בישראל.
מוקדי פרש לפני כשנה מתפקידו כסמנכ"ל התוכן של HOT ומונה לפני כחודשיים ליו"ר חברת הקריאייטיב Shortcut Playground שמתמחה במיתוג, קידום ושיווק תוכן וטכנולוגיה. עם לקוחותיה נמנים מרבית ערוצי הטלוויזיה, חברות הייטק וטכנולוגיה, חברות הפקה ועוד. בתפקידו כסמנכ"ל התוכן של HOT ממנו פרש לאחר כ-10 שנים, הוביל מוקדי שורה של הפקות מקור מוצלחות, בהן 'זגורי אימפריה', 'איש חשוב מאוד', 'עספור', 'שבבניקים' ועוד. בעבר כיהן גם כיו"ר מועצת הכבלים והלווין. בתחילת השנה התמודד על במכרז לתפקיד מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי כאן, אולם אלדד קובלנץ זכה בו שוב. 
יורם מוקדי מסר: "אני איש טלוויזיה שהתאהב ברדיו. זהו מדיום מרתק, שמאפשר לסקרן, להתעמק ולהשפיע, בטח שמדובר במגזין בתחנת רדיו מובילה". דוד בן בסט, בעלי תחנת רדיוס FM100: "שמח שיורם מוקדי מצטרף למשפחת רדיוס FM100".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה