תקשורת ומדיה

אירוע על-טבעי במלחמת סיני: הפרויקט החדש של יוצר הבתולות

שחר מגן וואלרי זנטי חוזרים לשתף פעולה אחרי שעבדו בעבר על סדרה לקאנאל פלוס. 'לייבור' עוקבת אחרי חיילים המתמודדים עם שינויים על-טבעיים על רקע המלחמה ב-1956

אלכסנדר כץ | 
שחר מגן (צילום רפי דלויה, HOT)
שחר מגן מפתח סדרה חדשה בשם 'לייבור' יחד עם התסריטאית והסופרת הצרפתייה ואלרי זנטי – כך נודע לאייס. מדובר על קופרודוקציה בין HOT לבין חברת ההפקה הצרפתית Haut et Court, שחתומה בין היתר על 'האפיפיור', 'הלובסטר' ו'תל אביב על האש'.
זהו פרויקט שני לכל הנוגעים בדבר, לאחר שמגן וזנטי עבדו יחדיו על סדרה אחרת בהפקת Haut et Court שיועדת לשידור בערוץ הכבלים הצרפתי הפופולרי קאנאל פלוס.
'לייבור' היא סדרת מתח מלחמתית המתרחשת על רקע מלחמת סיני ב-1956 ועוקבת אחר חיילים ישראלים, צרפתים ובריטיים המתמודדים עם שינויים פיזיים מסתוריים המתחילים בעקבות אירוע על-טבעי ועשויים לשנות את מושג הגבריות כפי שאנו מכירים אותו היום.
מגן ביים במהלך השנים מספר סרטים תיעודיים, בהם 'האמא של הגבעטרון' ו'מיתה משונה'. הוא גם היה מועמד לפרס ספיר לספרות על הספר 'שחיטה שחורה' שפרסם ב-2006. את פרסומו העיקרי בזכות מספר סדרות שיצר ושימש התסריטאי שלהן: 'חשופים' על 2 עונותיה, 'ילדי ראש הממשלה'  ו'בתולות' שיצר יחד עם אדם סנדרסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה