תקשורת ומדיה

KAM&KA הצרפתית מגיעה לארץ: תקים זרוע הפקות מקומית

סטפן וסמואל קמינקה, בעלי החברה, ישתפו פעולה עם המפיק יאיר סקלן. החברה החדשה תתמקד בפיתוח הפקה לקופרודוקציות בארץ ובחו"ל
אלכסנדר כץ |  4
יאיר סקלן (צילום גולשים)
חברת ההפקות הצרפתיתKAM&KA  מקימה זרוע הפקה חדשה בישראל. החברה בהובלת סטפן וסמואל קמינקה תשתף פעולה עם המפיק המקומי יאיר סקלן, להקמת SKLAN&KA, תוך התמקדות בפיתוח, הפקה וקופרודוקציות בישראל ובחו"ל.
KAM&KA הוקמה בתחילת 2014 במטרה לייצר סדרות דרמה מתוקשרות עם פוטנציאל בינלאומי. סטפן קמינקה הוא תסריטאי שברזומה שלו מעל 50 סרטים וסדרות טלוויזיה מקוריים, והיוצר של הסדרהFamille d'Accueil  ששודרה 14 עונות בערוץ France Télévisions, ושל R.I.S. Police Scientifique , ש-9 עונותיה שודרו בערוץ הציבורי הצרפתי TF1.
סמואל קמינקה הפיק יותר מ-120 שעות של תוכן המיועד לנוער, עם תריסר פרויקטים חדשים שנמצאים כעת בפיתוח והוא מומחה להפקות בינ"ל וראש סניף הטלוויזיה של התאחדות מפיקי האנימציה הצרפתית.
המטרה שלKAM&KA  היא להשתמש בידע ובניסיון שלהם על מנת לפתח דרמות איכותיות המיועדות לשוק הצרפתי והבינ"ל כאחד. כרגע נמצאים בפיתוח 10 פרוייקטים, והחברה מתרכזת ב-4 סגמנטים עיקריים: פרויקטים מקוריים צרפתיים בעלי פוטנציאל בינ"ל, פרויקטים בשפות זרות לשוק הבינ"ל, שיתופי פעולה והפקות משותפות בינ"ל, וביצוע מחודש של פורמטים זרים.
בשנה האחרונה הפיקה KAM&KA  מיני סדרה בשם BEYOND APPARANCES ששודרה בהצלחה בערוץ france 3 בינואר 2019, וכן פיילוט של הסדרה LE CRIME LUI VA SI BIEN שכבר הוזמנו ממנו פרקים נוספים.
לסקלן, לשעבר מנכ"ל אימג'ין מדיה קידס ולפניה דורי מדיה ספייק, 18 שנות ניסיון כמנהל בתעשיית המדיה. ב- KAM&KA אומרים כי הוא היה הבחירה טבעית עבורם - כאשר הקימו מרכז חדש לפיתוח והפקה בישראל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תותח
    אריה ב 10/2019/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יאיר סקלן תותח על ... בהצלחה
    סגור
  • 3.
    בהצלחה
    Stamir 10/2019/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מגיע לך
    סגור
  • 2.
    אלוף!
    קולגה 10/2019/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סקלן אחד מהפרסונות הנדירות בביצה המקומית. כל מה שהוא נוגע בו זהב! בהצלחה!
    סגור
  • 1.
    וגם חתיך משו (ל"ת)
    האריה 10/2019/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור