תקשורת ומדיה

פרטנר TV בשת"פ עם ספוטיפיי: שירות המוזיקה כבר זמין בממיר

עוד הסכם לפרטנר TV מול חברת ענק טכנולוגית - אחרי ההסכמים עם נטפליקס ואמזון פריים וידאו. במסגרת השת"פ, מנוי פרימיום של ספוטיפיי בחינם ל-3 חודשים ללקוחות פרטנר
אלכסנדר כץ | 
פרטנר TV (צילום יח"צ)
חברת פרטנר TV הודיעה היום (יום ה') על שיתוף פעולה עם שירות המוזיקה בסטרימינג ספוטיפיי (Spotify), במסגרתו שירות ספוטיפיי יהיה זמין מהיום בכל ממירי פרטנר TV, בלי צורך להחליף או לשדרג ממיר.
אפליקציית ספוטיפיי זמינה על גבי כל ממירי האנדרואיד TV של פרטנר TV, לשימוש על גבי מסך הטלוויזיה, באמצעות מנוי חינמי או מנוי ספוטיפיי פרימיום בתשלום.
פרטנר היא השותפה הראשונה של ספוטיפיי בישראל, כאשר בחברה הישראלית טוענים כי הסיבה היא החדשנות בתחום הסטרימינג ובחוויית המשתמש המאפיינת את 2 החברות. ההטמעה של אפליקציית ספוטיפיי בממירי פרטנר היא אוטומטית ויותר מ-170 אלף לקוחות שירות הטלוויזיה של פרטנר יכולים ליהנות החל מהיום מהשירות.
משתמשי שירות ספוטיפיי יכולים ליהנות מ-3 חודשים של מנוי ספוטיפיי פרימיום ללא עלות, ולאחר מכן בעלות של 19.90 שקלים לחודש. גם שירות הפרימיום וגם השירות החינמי (הכולל פרסומות), זמינים לשימוש באמצעות ממירי פרטנר TV.
מדובר על שיתוף פעולה נוסף של פרטנר TV עם חברת ענק טכנולוגית, לאחר שהייתה הראשונה לחתום על שת"פ עם נטפליקס, במסגרתו אף הוטמע כפתור ייעודי לנטפליקס בשלטים של פרטנטר TV, ועם אמזון פריים וידאו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה