תקשורת ומדיה

יוסי לוי מונה לסמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות בדני לוי תקשורת

לוי שימש עד לפני מספר חודשים כעורך הטכנולוגי של אתר חדשות 13. גיוס כזה מעיד על כוונות המשרד להתמקד ולהרחיב את אחיזתו בתחום זה
אלכסנדר כץ |  1
יוסי לוי (צילום שי מור)
העיתונאי יוסי לוי מונה לסמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות במשרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת. לוי ערך ב-5 השנים האחרונות את ערוצי הטכנולוגיה באתרי נענע 10, ערוץ עשר ואתר חדשות 13.
לוי (40) ישמש כסמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות (CINO) במשרד, כחלק ממהלך כולל שנועד לחזק את עולם התוכן של חטיבת הטק, ולפתח ולהרחיב את שרותי החברה עבור כלל לקוחותיה, בכלל המחלקות.
בכך יצטרך לוי להנהלה של המשרד שכוללת את המייסד והמנכ"ל דני לוי, השותפים טל מזרחי (מנהל חטיבת מוצרי הצריכה), יבגני אידלננט (מנהל חטיבת הטק) ורותם גרוסמן (מנהל חטיבת האסטרטגיה), המשנה למנכ"ל אביבית שרון, והסמנכ"לים שי מור (מזון, משקאות ותרבות), רותם מור (בריאות ואיכות חיים), נטע חן (דיגיטל) ודניאל יוסף (טק).
חטיבת הטק של המשרד מתמחה בטיפול בחברות טכנולוגיות, לרבות חברות הזנק, חברות סייבר, קרנות הון סיכון ומרכזי פיתוח, זאת לצד מותגי טכנולוגיה גדולים ומוכרים, דוגמת סמסונג, Gett , וחטיבות הטכנולוגיה, החדשנות והמוצרים הדיגיטליים של בנק הפועלים. בנוסף, כפי שפורסם באייס, השיק המשרד אופרציה של PR לחברות טק ישראליות בארה"ב ואירופה, בשיתוף פירמת יחסי הציבור VSC מסן פרנסיסקו.
בדני לוי תקשורת מסבירים כי חטיבת הטק היא כיום מנוע הצמיחה המרכזי של המשרד, שכבר הגיע לקיבולת המרבית שלו בלקוחות המסורתיים - שאינם חברות טק. על כן, גיוסו של לוי מסמן את כוונת המשרד להעמיק את מאמציו לכבוש את שוק חברות הטק, בו אין ריבוי של שחקנים בתחום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האיש פשוט תותח על, בדני לוי זכו בגדול
    קולגה 11/2019/19
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כול מי שעבד מולו בימיו כעיתונאי יכול להעיד שמדובר באחד העיתונאים החריפים והחרוצים בתחום. לא חושבת שבדני לוי אפילו מבינים איזה נכס הם גייסו. שאפו על המהלך
    סגור