תקשורת ומדיה

הפרויקט החדש של גל גדות: תפיק את הסדרה מלכות בארה"ב

וונדרוומן ובן זוגה ירון ורסנו יפיקו את הגרסה האמריקאית לסדרה הפופולרית של HOT בשיתוף עם Endemol Shine
עינת שחק | 
גל גדות (צילום דודי חסון)
גל גדות, הוונדרוומן הישראלית שבשנה האחרונה משמשת גם כפרזנטורית של HOT, תפיק לצד בן הזוג ירון ורסנו, בעל חברת ההפקות Pilot Wave, את הגרסה האמריקאית של הסדרה "מלכות".
השניים ישמשו כמפיקים הראשיים לגרסה האמריקאית של הסדרה, לצד נדב חנין, מירית טובי וגיא לוי מ-HOT, עמיר גנור וגל זייד מ-Endemol Shine Israel ושרון לוי וליסה פרנהולט מ-Endemol Shine North America.
סדרת הקאלט "מלכות" עוסקת במשפחת פשע מקומית בה ראש אימפריית הפשע, אייל מלכה, מחוסל לצד כל הגברים במשפחה. הנשים של משפחת מלכה, בגילומן של ריטה, דאנה איבגי, מלי לוי וליהי קורונובסקי, נשארות להתמודד לבד ולנהל את האימפריה. אם לשפוט לפי המהלך החדש – מצליח להן.
"מלכות" נוצרה על ידי גל זייד, דני רוזנברג, רות זייד ודרור נובלמן, (על-פי רעיון של לימור נחמיאס) והיא הסדרה הנצפית ביותר של HOT ב-2018. על-פי נתוני החברה, כל אחד מהפרקים זכה ל-50% רייטינג, וברשתות החברתיות הפרקים וקטעים מתוך הסדרה זכו למקום קבוע ב"טרנדינג" של YouTube. בעקבות ההצלחה עמלים כעת היוצרים על פיתוח העונה שנייה.
מלכות. צילום: אוהד רומנו, HOT
צילום: אוהד רומנו, HOT
גל גדות וירון ורסנו אמרו על המהלך כי "אנחנו נרגשים לחגוג את הנשים הללו דרך הסיפור של 'מלכות'. הדמויות המורכבות מרתקות, משעשעות ביותר ומרגשות. נדיר למצוא תוכן שמציג דמויות בדרך כל כך אמיתית, תוך שיקוף החברה שלנו. אנחנו מצפים בקוצר רוח להביא את סיפורן לעולם ולשתף פעולה עם Endemol Shine בפרויקט זה".
חברת ההפקות Pilot Wave, הושקה ב- 2019 ע"י גדות וורסנו. החברה הודיעה כבר על פיתוחם של מספר פרויקטים, בהם "My Dearest Fidel", שיכתוב כריס בראנקאטו ותפיק סו קרול; "Hedy Lamarr", מיני סדרה של שואוטיים אותה גדות תפיק ותככב בה  בכתיבת שרה טרים ("הרומן"); המותחן ההיסטורי המבוסס על אירועים אמיתיים "Irena Sendler" (של האחים וורנר), שיספר את סיפור החילוץ ההרואי של אלפי ילדים פולנים במהלך מלחמת העולם השנייה ושבו תשחק גדות ושהיא וורסנו יפיקו ביחד עם מארק פלאט.
גל זייד מ- Endemol Shine Israel אמר כי "'מלכות' היא סיפור מבריק על העצמה נשית, עם רבדים קומיים ונשים אקסצנטריות וגדולות מהחיים במרכזו. HOT  טיפחה את הסדרה והניחה יסודות מצוינים על מנת להבטיח את הצלחתה, ואני נרגש לפתח את הדמויות המככבות בסדרה עבור הגרסה האמריקאית ביחד עם גל, ירון והצוות המוכשר של Endemol Shine North America".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה