תקשורת ומדיה

"נגמרו הרעיונות לבחירות": הפוסט ששבר את הרשת בסופ"ש

לאנשי הסושיאל בפייסבוק נמאס למצוא קופי מתוחכם שקשור לבחירות בפעם השלישית השנה, אז הם החליטו לפרוק עול בפוסט שהפך ויראלי. אלה התגובות שהבריקו
אייס |  1
פרסום בסושיאל (צילום אייס)
בתחילת השנה האזרחית הנוכחית התעוררנו לפוסט ויראלי בפייסבוק בו תייגה עיריית תל אביב את עיריית ירושלים בשאלה "ערה?". אל הפוסט הצטרפו עמודי הפייסבוק של עיריות שונות, מועצות, ישובים, קיבוצים ובהמשך - מותגים מכל רחבי הרשת החברתית, וכבר אז הוכרז כי זהו הפוסט הויראלי המנצח ל-2019.
ביום חמישי האחרון בשעות אחר הצהריים, רגע לפני שהשנה מסתיימת, קם מתחרה: פוסט שהתחיל מנהל הסושיאל של אלדן בפייסבוק הפך ויראלי עם למעלה מ-4K לייקים ויותר מ-400 שיתופים. בפוסט נכתב: "טוב חלאס!! זה גל מנהל העמוד של אלדן נגמרו לי הרעיונות לפוסטים לבחירות 'כבר בזבזתי טנק דלק על הבחירות חח הבנתם' ו'בחירות יד שלישית' וואו גאוני חלאס עם זה כבר מצידי שמנהלת השיווק תפטר אותי". 
הפוסט תפס תאוצה במהירות כשעוד ועוד מנהלי סושיאל של עמודים וחברות שונות קפצו על העגלה והביעו את תחושת המיאוס. כל אחד מהם הגיב מהו משחק המילים השנון או הקופי ה"מבריק" אותו נמאס להם לשחזר. חלקם רק רכבו על הפוסט עם תגובה פושרת שניסתה לדחוף את העמוד שלהם, אך הטובים בהם הצליחו להוסיף מימד של ביקורת על המצב - והלייקים לא אחרו לבוא. הנה כמה מהתגובות המוצלחות במיוחד (ומנהלי הסושיאל ששווה לשים אליהם לב): 
אפילו מנהל הסושיאל של שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' לא נשאר אדיש:
     
ואחרי תגובה של סמוטריץ', קריצה לציוץ של זהבה גלאון:

גם גיא לרר הצטרף: 


ולפתרון הכי אפקטיבי שהוצע עד כה: 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מצחיק :( (ל"ת)
    gri 12/2019/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור