תקשורת ומדיה

הקרב על אמזון פריים: סלקום ופרטנר יוצאות בקמפיינים במקביל

מירוץ החימוש של חברות התקשורת המתחרות הביא אותן להתהדר בשיתוף הפעולה עם ענקית הסטרימינג הבינלאומית - באותו היום
אייס | 
אמזון פריים וידאו (צילום יח"צ)
החל מהיום, מנויי פרטנר TV אשר להם מנוי גם לאמזון פריים, יוכלו להנות מתוכני ענקית הסטרימינג הבינלאומית ולצפות בהם בממיר הביתי בתרגום בעברית, לאור קמפיין משותף בין החברות.
אולם, למנויי סלקום TV אין מה לחוש מקופחים: גם סלקום הודיעה על שיתוף פעולה עם אמזון פריים, כך שמי שיש לו מנוי לשני השירותים יוכל לצפות גם הוא בתכנים על גבי הממיר, עם סייג קטן: השירות יהיה זמין לבעלי ממיר מאסטר בוקס 4k המבוסס על מערכת ההפעלה של אנדרואיד TV.
שתי החברות התהדרו בכך שיוכלו לשדר כעת את התכנים האהובים מאמזון פריים, והתייחסו לאותן הסדרות - גברת מייזל המופלאה, פליבג, ג'ק ראיין ו- The Boys. "אנחנו שמחים וגאים על שיתוף הפעולה שלנו עם אמזון", אמר ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום. "הצטרפות אפליקציית הפריים וידאו וספריית התוכן העשירה של אמזון לשירות הטלוויזיה שלנו, יחד עם הצעת התוכן העצומה של סלקום, הופכים את סלקום tv לבעלת השירות העשיר, הגדול, האטרקטיבי והמשתלם ביותר בישראל."
מירוץ החימוש של שתי המתחרות, אשר השיק שירות דומה במקביל, מעיד על הקרב הצמוד שמנהלות חברות התקשורת המקומיות על לב (וכיס) המנויים. בעל פי דוחות שפרסמה סלקום לרבעון השלישי השנה, מספר לקוחות סלקום TV עלה ב-8,000 ברבעון זה ל-247 אלף - עלייה של 41 אלף מנויים השנה. כמו כן, דיווחה החברה על עליה של 3.1% בהכנסות ברבעון השלישי, ירידה בשיעורי הרווחיות והפסד נקי של מיליון שקל.
מנגד, בדוחות שפרסמה פרטנר TV לרבעון השלישי, דווח כי לחברה 183 אלף מנויים נכון למועד פרסום הדוחות, ובסוף ספטמבר מספר מנוייה עמד על 176 אלף, המהווים גידול של 16 אלף מנויים ברבעון. ההכנסות של החברה ברבעון השלישי עמדו על 825 מיליון שקלים, עלייה של 3% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הרווח עמד על 7 מיליון שקלים וחובות החברה גדלו ל-956 מיליון.
מהדוחות עולה כי על אף שסלקום TV מחזיקה במספר מנויים גדול יותר, קצב גיוס המנויים של פרטנר TV הוא כפול, ולשם השוואה ברבעון השלישי צירפה סלקום 8,000 מנויים חדשים לעומת 16,000 לפרטנר TV.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה