תקשורת ומדיה
נפלו בפח: סטטיק ובן אל ישתתפו באתגר רשת לעידוד מיחזור
קמפיין דיגיטלי חדש של תמיר שמיועד בעיקר לבני נוער ושבמרכזו אתגר מיחזור אריזות זכוכית, מצליח לרתום את משפיעני הרשת. הפרס לזוכה באתגר: סטטיק ובן אל
על רקע מחאות האקלים וההתגייסותם הגבוהה של בני נוער למטרה, תאגיד המיחזור תמיר, המוכר יותר מהפרסומות לפח הכתום (עם החתול הכתום), משיק קמפיין דיגיטלי חדש שיתחיל מהדור הצעיר. במרכז הקמפיין אתגר רשת סביב הפח הסגול, פח חדש המיועד למיחזור אריזות זכוכית.
המשתתפים באתגר הרשת יתבקשו להתחיל שרשרת מיחזור בה הם יעלו תמונה או וידאו שלהם ממחזרים את אריזות הזכוכית שברשותם. לאחר מכן הם יצטרכו להזמין עוד ועוד חברים להעלות תמונה או סרטון שלהם, ממחזרים את הצנצנות, הבקבוקים וכלי הזכוכית שיש בביתם. השרשרת הארוכה ביותר תזכה את משתתפיה בהופעה פרטית של סטטיק ובן אל.
מלבד הדואו הנוצץ, אל האתגר הצטרפו כבר לא מעט כוכבי רשת ומשפיענים מובילים בהם שירלי לוי, גיא הוכמן, בן קיסר, ג'קליו אן בן ציון ועוד, במטרה לייצר את השרשרת הארוכה ביותר ולתרום את המופע לעמותה לבחירתם.
מלבד הפרס האולטימטיבי, בכל יום יחולק פרס לאחד המשתתפים שמיחזר בצורה הכי מקורית. האתגר הבא: וידאו של גרטה תונברג.
מלבד הפרס האולטימטיבי, בכל יום יחולק פרס לאחד המשתתפים שמיחזר בצורה הכי מקורית. האתגר הבא: וידאו של גרטה תונברג.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה