תקשורת ומדיה

יצחק מירילשווילי השקיע עוד 5 מיליון שקל בערוץ 20

באחרונה כבר השקיע בעלי הערוץ סכום דומה במעבר האולפנים לירושלים. על אף ההשקעות, הערוץ סובל מרייטינג נמוך למדי שהגיע בשיאו ל-2%
אייס | 
ערוץ 20 (צילום אלכסנדר כץ)
ערוץ 20 עובר דירה: הבעלים החדש של ערוץ 20, איש העסקים יצחק מירלשווילי, השקיע 5 מיליון שקל במעבר אולפני הערוץ לירושלים, תחת אולפני חדשות 13. סכום לא מבוטל זה הושקע לבד מ-5 מיליון שקל נוספים שהזרים מיראלשווילי לשכירות והקמת אולפנים חדשים לערוץ בבירה מאלי עזור, בעלי קבוצת ג'רוזלם פוסט.
הערוץ חתם על הסכם שכירות לאולפנים לשלוש השנים הקרובות, עם אופציה לשלוש שנים נוספות. חדשות 13 ינדדו אף הם לאולפנים בנווה אילן, לא רחוק מאולפני החדשות 12.
ערוץ 20 שידר בשנים האחרונות מאולפני מימד ברחוב הברזל שבתל אביב, והמעבר לבירה נעשה בשל החוק המחייב העברת הפעילות החדשותית לירושלים. על רקע סבב בחירות שלישי שעתיד להתקיים במרץ, מתכנן הערוץ לשפר את מערך החדשות לקראת משדרים אינטנסיביים.
נזכיר כי ערוץ 20 פרש מהוועדה למידרוג בפברואר 2019. במכתב הפרישה נמסר כי מאז הצטרפות ערוץ 20 לוועדה, לא ניתן מענה אמיתי לשורה ארוכה של טענות שהועלו ובעיקרן, שהמדידה כפי שהתבצעה אינה משקפת את המציאות ופוגעת באופן בלתי הפיך בהכנסות הערוץ.
ערוץ 20 סובל מנתוני רייטינג נמוכים הנעים סביב 0-1% ובשיאם מגיעים ל-2%. נתונים אלה מיתרגמים למיעוט הכנסות, ובשנה החולפת אף חלו קיצוצים בערוץ, אשר בין היתר באו לידי ביטוי בדילול סגל העובדים. אולם על פי פרסומים, כחלק מההשקעה הכלכלית בהיקף של 10 מיליון שקל, הערוץ יגייס עובדים נוספים לקראת המעבר לשידור מהבירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה