תקשורת ומדיה

אורן חזן, שוברים שתיקה ואבא של טילטיל - האם הקסם של האח פג?

תוכנית הפתיחה הכילה את כל מה שאנחנו רגילים אליו, וניסתה אפילו קצת יותר עם ריבוי משימות סודיות שאמורות להדליק את העונה. אך אחרי 12 שנה על המסך, כנראה שאפילו שליפתו של הח"כ לשעבר כבר לא מרגשת
שלומי בלבול |  10
האח הגדול (צילום מיכה לובטון)
תוכנית פתיחת העונה של האח הגדול יצאה לדרך אמש עם שיירת הדיירים המסורתית שנכנסת לבית. "עשור חדש, עונה חדשה, דיירים חדשים ובית חדש" הכריזה לירון וייצמן בחגיגיות סילבסטרית. למרות כל החדש הזה, ההרגשה היא שהיינו בסרט הזה כבר יותר מדי פעמים והשנה היא 2020.
אז מה היה לנו שם? מכורה לשעבר לסמים, שהתנקתה והתמכרה לפנטזיית החתונה בכל מחיר. בכלל, נראה שבעונה הזאת תמהיל הדיירים מכיל כמות נכבדת של פנויים פנויות – וכנראה שלא סתם. בהפקה מקווים, כמו בכל עונה, שייווצרו סיפורי אהבה. משולשים רומנטיים זה בכלל מצוין.

חגיגיים. לירון ויצמן וגיא זו-ארץ
בהמשך נכנסו לבית שני יהלומנים שלא אוהבים לדבר על כסף אבל דיברו רק, ובכן, על כסף. שני בני משפחה של סלבס - אביו של טילטיל שמסתמן כגירסה מרוככת של יוסי בובליל, ובנו של מאמן הכדורגל שייע פיינגבוים. ניתן להניח שבהמשך ייארגנו להם מפגשים משותפים מפתיעים ומלאי דמעות עם בני המשפחה המוכרים.
וכמובן, כמו כמעט בכל עונה, אי אפשר להתחמק מהדיון מזרחים-אשכנזים, והפעם מסתמן שהנציגה שאמורה להצית את האש היא ירדן, סטודנטית מנותחת לאוצרות ומוזיאולוגיה, שאמורה לנפץ את הסטיגמות אבל חיה אותן בכל זאת.

בקרוב איחוד משפחות? יוסי אורפלי, אביו של טילטיל, נכנס לבית
היו לנו גם שלוש משימות סודיות שאמורות ליצור קונפליקט או שעשוע לצופים. הדיירת תקווה זכתה להתחזות לאישה בהיריון בחודש השביעי, כזאת שאמורה ללדת בבית. וניר, דובר ארגון שוברים שתיקה שגם הכריז על התפטרות, החליט לאחר דילמה כבדת משקל לקחת על עצמו את המשימה הסודית – להתחפש למתנחל. מעניין? כנראה שבסרט הזה כבר היינו.
נראה שלצלוח את פרק כניסת הדיירים, במשך לא פחות משעתיים וחצי, זו משימה כמעט בלתי אפשרית בעולם הסרטונים המהירים והקצביים. בכלל, יש תחושה שהתוכנית עדיין נמשכת איפשהו בזמן שאנחנו כבר מזמן הלכנו לישון.

תקווה וההיריון המדומה
אם בכל זאת צלחתם את כניסת הדיירים כמעט עד סופה, זכיתם לראות את שתי הפצצות הגדולות של הערב: הדובר של הח"כ לשעבר אורן חזן, קיבל משימה סודית נוספת - להגן על דובר ארגון שוברים שתיקה בדימוס וגם לחלוק איתו מיטה. האם הפצצה תתפוצץ? פרקים יגידו.
אבל את הטוב באמת שמרו לנו לסוף: אורן חזן, הח"כ הפרובוקטור הסורר לשעבר, כנראה עושה את מה שכולם ציפו ממנו מהיום הראשון שהופיע בחיינו – וצפוי להיכנס במוצאי שבת לבית.
על אף ריבוי המשימות הסודיות, הטוויסטים הנפיצים ואורן חזן אחד – אי אפשר לחמוק מהתחושה שקשה לשרוד את פרק כניסת הדיירים. ההתרגשות הודחה מהבית כבר בעונות הקודמות. כעת נותר לראות אם הצופים ישרדו את שאר העונה והאם הדיירים יספקו את הסחורה או שהקסם על המסך כבר פג.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    אורן חזן מצא מקום לפרובוקציות
    הפסקתי לראות את האח 01/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פרובוקטור מעורר בחילה
    סגור
  • 8.
    אני אהבתי את הבחור הקווקזי שנכנס
    אורנה 01/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ואת הבחור "שובר שתיקה"
    סגור
  • 7.
    איזה אתר פח ומוטה בצורה כל כך ברורה ..המשיכו כך מתוקות (ל"ת)
    שניאור 01/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 6.
    הוא לא פג הוא מת (ל"ת)
    צ 01/2020/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 5.
    ציפיתי שיהיה מעניין
    רינת 01/2020/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אבל כזה שעמום פשוט תת רמה
    סגור
  • 4.
    פרק פתיחה הזוי
    טלי 01/2020/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אייס תכתבו על ריבוי הפרסומות והתוכן השיווקי המוגזם, אפרופו סקלה שהשתבשה לגמרי: עצימות הפרסום והתוכן השיווקי. בשבוע הבא יתנו קרדיט לנותן היסות לשרוכי הנעליים של הדיריים. איפפפ
    סגור
  • 3.
    פשוט נורא ואיום. הפסקתי לראות את הזבל הזה. די כבר! (ל"ת)
    הרבה 01/2020/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    ברור
    מירי 01/2020/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תוכנית מטופשת שנימאסה עלי מזמן.מי מסוגל לראות כאלו שטויות והבלים?
    סגור
  • 1.
    ממתי מסקרים פה תוכניות? (ל"ת)
    מעניין 01/2020/02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • מעכו
    שמעון 01/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משעמם לא מעיין
    סגור