תקשורת ומדיה

מערוץ 20 למקום השני בבית היהודי? "ריקלין מוכן"

במשך מספר ימים מתקיימים מגעים עם איש התקשורת הימני והפרשן הפוליטי של ערוץ 20 להצטרף לבית היהודי. לפני זמן מה צייץ: "אני מוכן"
אייס |  1
שמעון ריקלין (צילום מתוך פרופיל הפייסבוק של שמעון ריקלין)
לקראת מועד הגשת הרשימות לקראת הבחירות לכנסת ה-23 שיתרחש בימים שלישי ורביעי השבוע, גורמים בבית היהודי מצויים במגעים מתקדמים לחתימה עם איש התקשורת שמעון ריקלין, על כניסתו לרשימה. על פי דיווחים, ריקלין יוצב במקום השני של הבית היהודי המאוחד, וצפוי לחתום על הצטרפותו הערב. בציוץ בחשבון הטוויטר שלו לפני זמן מה, הודיע ריקלין: "אני מוכן".
 
בעבר התמודד ריקלין על מקום במפלגת הבית היהודי לקראת הכנסת ה-20, אולם בבחירות הפנימיות של המפלגה הגיע למקום ה-16 בלבד, אשר לא היה ריאלי. אשת תקשורת נוספת שעלתה כאפשרות לצירוף לרשימה בימים האחרונים היא העיתונאית ושדרנית גלי ישראל, שרה ב"ק, אולם ב"ק שללה את האפשרות.
היום (יום א') אמורה להיערך פגישה בין רפי פרץ לבצלאל סמוטריץ' לאחר פגישה שהתקיימה בחמישי בלילה, אך לא הניבה תוצאות. במידה ולא יתאחדו  הבית היהודי המאוחד והאיחוד הלאומי, ריקלין וב"ק (במידה ותשנה דעתה) מיועדים לתפוס את מקומות האיחוד הלאומי בהסכם – המקום השני והמקום השמיני. במידה וסמוטריץ' יצטרף, ריקלין ירד למקום השישי או השביעי.
עיתונאי הארץ, חיים לוינסון הספיק לבקר את ההחלטה וצייץ: 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה מפלגה קיצונית ופסיכית
    שי 01/2020/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הבית היהודי בנוי על החורבות של המפד״ל. המפד״ל היתה מפלגה דתית, לאומית מתונה עם מנהיגים כמו בורג וזבולות המר. במקום זה אנחנו מקבלים את הרב פרץ החשוך, את ריקלין ההזוי ואת בן גביר הכהניסט.
    סגור