תקשורת ומדיה

יוסי ורשבסקי פורש מתפקידו כמנכ"ל רשת 13, יחליף אותו אבי בן טל

בתום שתי קדנציות בערוץ עשר ושנה כמנכ"ל הערוץ הממוזג, ורשבסקי יוצא לדרך חדשה בהחלטה משותפת עם דירקטוריון רשת 13. מי שצפוי להחליפו הוא מנכ"ל ynet לשעבר
עינת שחק |  11
יוסי ורשבסקי (צילום עדי אורני)

מנכ"ל "רשת 13" יוסי ורשבסקי יסיים את תפקידו בערוץ, כך הודיע היום (יום ב') דירקטוריון רשת 13. ההחלטה על סיום תפקידו התקבלה בהסכמה משותפת בין ורשבסקי לדירקטוריון, על רקע חילוקי דעות מקצועיים בין הצדדים. מי שיחליף אותו הוא מנכ"ל ynet לשעבר, אבי בן טל, אשר פרש מהאתר באוקטובר האחרון בתום 13 שנים בתפקיד.

זאת, בשונה ממינויו של ישראל טויטו למנכ"ל חדשות 13, אשר נכנס בנעליו של מנכ"ל חדשות 13 הקודם, גולן יוכפז. יוכפז עזב את תפקידו ביוני 2019, וטויטו, שהיה אז סמנכ"ל התוכן של חדשות 13 והעורך הראשי של המהדורה המרכזית של ערוץ עשר, קודם לתפקיד באופן זמני כממלא מקומו. שלושה חודשים מאוחר יותר, באוגוסט, הכריז הדירקטוריון על מינויו הרשמי.
ורשבסקי עוזב את תפקידו שנה לאחר שנבחר על ידי בעלי רשת 13 לתפקיד מנכ"ל הערוץ הממוזג - ערוץ 10 ורשת, תחת בעל השליטה החדש לן בלווטניק. לפני המיזוג שימש ורשבסקי כמנכ"ל ערוץ 10 משך שתי קדנציות. 
גורמים בערוץ טוענים כי חילוקי הדעות בין ורשבסקי לערוץ נסובים על החזון העתידי לרשת 13, אשר מכוון לייצר טלוויזיה יצירתית וחדשנית, עם אפיק דיגיטלי דומיננטי יותר.
לאור המהלכים הדרמטיים של המתחרה, קשת 12, בהם הקמת טלוויזיה רב ערוצית בשילוב עם "אקספון" ופתיחת אתר חדשות ייעודי שעתיד לנגוס ב-ynet, הבחירה במי שניהל את ynet שנים רבות היא "התחמשות" מעניינת. אולם נראה כי מלבד צמצום הפער הניכר ברייטינג, לבן טל צפויה מלאכה רבה.

תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    ערוץ גוסס לאיטו
    ערוץ 13 הסוף 01/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד שנה ייסגר
    סגור
  • 9.
    האיש שמעולם לא היה עיתונאי והרס את מהדורת 13
    ליאור לנדברג הבעיה 01/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גולן יוכפז הלך ורשבסקי עף הגיע תורו של ליאור לנדברג קבלן ההריסות לעוף הביתה. קדימה
    סגור
  • ישראל טויטו פחדן (ל"ת)
    בושה שלא פוטר 01/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    יוסי ורשבסקי מהדבילים בתעשייה
    עפרה 01/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שוטרים במדינת ישראל יודעים או לקרוא או לכתוב, ורשבסקי לא יודע לא לכתוב ולא לקרוא. כל בוקר נתקלתי בו בערוץ ופחדתי מהפרצוף הדוחה שלו עם שיניים של סוס מיוחם
    סגור
  • 7.
    אבי צבי
    אבי 01/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבי צבי יושב בבית וצוחק על העולם . ורשבסקי כישלון , בן טל לא קשור .
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    העליבו את האיש הלא נכון
    אני 01/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קיבלו החלטה בנושא הפקה שלא מתיישרת עם ערכים של זכיין טלוויזיה, במיקרה כזה או שההפקה מתבטלת או שהמנכ"ל הולך הביתה בתור התחלה ואחר כך כל הנוגעים והנוגעות בדבר. ההפקה המדוברת לצערו של וורשבסקי כבר מצטלמת, לפעמים צריך לזכור שכמה שאתה חזק ומנכ"ל ויש לך צוות חזק ופופולארי בתעשייה - עדיין יש חברויות, ערכים ואינטרסים מעבר לטלוויזיה. רשת איבדו בגלל נושאי אגו את אחד העוגנים המשמעותיים שגורמים מסויימים בנו עליו, אז או שמוותרים על הבחור ואומרים "שיתמודד" והוא ילך לקשת. או, שמראים לו שעומדים מאחוריו. הפיטורים הראשונים האלו היו הסנונית הראשונה בתשובה. יהיו עוד להבנתי.
    סגור
  • 5.
    מגיע לו על שפיטר את לוסי האריש (ל"ת)
    לא מבין טלוויזיה 01/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    רק ירון דקל יכול לעזור לערוץ הזה (ל"ת)
    פיאד 01/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כואב עליו אבל הוא פיספס בגדול
    ע 01/2020/20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כואב אבל...מאז המיזוג, יוסי נלחם את כל המלחמות הלא נכונות. גרם לעזיבה של נכסים ולשימור של מטרדים. הפקיר חוזקות והשקיע יותר מדי בחולשות. לפני המיזוג הוא עשה ניסים בשמירה על ערוץ 10 ואחר כך הדהים את כולם כשעשר השתלטו על רשת ולא להפך. אבל אז הוא כאילו שכח הכל. שיכור ניצחון הוא ניסה לנקוט באסטרטגיות שלא מתאימות לו ולערוץ והפנה גב לאנשים ואסטרטגיות שהוכיחו את עצמם. בסוף נשאר בלי כלום. קשה לומר שבעלי המניות לא נתנו לו חבל. זה יוסי שהתעקש להשתמש בחבל בשביל לכבול את ידיו. נקווה שילמד וימציא את עצמו מחדש במקום אחר. הוא יודע לעשות את זה.
    סגור
  • 2.
    קיבלו מתנה ששווה זהב ערוץ 13. בן טל מוכשר אש (ל"ת)
    נמרוד 01/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עשו לו יוכפז (ל"ת)
    :-( 01/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור