תקשורת ומדיה

אפל טי.וי פלוס במגעים לעסקת ענק עם MGM

אם העסקה תצא לפועל יתווסף לשירות הסטרימינג של אפל קטלוג ענק שיכלול, בין היתר, את סרטי ג'יימס בונד ורובוקופ. במקביל בוחנת החברה שיתוף פעולה עם פלטפורמת שידורי ספורט
רועי בהריר-פרל | 
אפל TV (צילום יח"צ)
האם אפל מתחילה לרדת מהעץ ולגשש אחר שיתוף פעולה עם חברות חיצוניות? על פי דיווח עדכני של CNBC, שמגיע כחודש אחרי שמידע ראשוני בעניין נחשף בוול סטריט ז'ורנל, אפל טי-וי פלוס נמצאת לאחרונה במגעים עם MGM לרכישת הקטלוג העצום והאיכותי של ענקית ההפקה והתוכן. אם זה נכון, מדובר במהלך תקדימי עבור המותג הבדלני והאקסקלוסיבי.
נכון להיום, הלקוחות של אפל טי.וי פלוס יכולים ליהנות אך ורק מתכניה המקוריים של החברה, והיא מצדה, משקיעה סכומי עתק בעיבוי מערך ההפקות העצמאיות שלה, מבלי לספק תכני ארכיון מכל סוג שהוא. הדיווחים האחרונים על מו"מ התחלתי עם MGM - חברה ששווי תכניה עומד על מיליארד דולר - מעידים לכל הפחות על התעניינות של אפל טי.וי פלוס בהרחבת היצע הקולנוע והטלוויזיה שלה  באמצעות רכישת תכנים חיצוניים.
בנוסף למאגר התכנים העצום של MGM, היא גם הזכיינית הבלעדית של מותגים קולנועיים כמו ג'יימס בונד, רובוקופ ושבעת המופלאים והבעלים של חברת הכבלים המצליחה Epix. גורמים שמקורבים ל- MGM מדווחים שהראשונה, שקיימה באחרונה שיחות גם עם נטפליקס, עשויה לשקול את הנושא ברצינות. לנוכח דיווחים קודמים, לפיהם אפל טי.וי פלוס ניהלה מגעים עם פלטפורמת שידורי הספורט PAC-12, נראה שהמדיניות הבדלנית בה נקטה עד כה, עומדת להשתנות. 
תגיות MGM | אפל TV | סטרימינג
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה