תקשורת

קשת מבקשת 30 אלף ש' תמורת כתבה מחמיאה בתוכנית "נקסט"

תחקיר של "דה מרקר" מגלה כי חברות קיבלו הצעות להופיע בפרויקט "חברות ההיי טק שכדאי להכיר ב-2020", תמורת 15 או 30 אלף שקלים. קשת בתגובה: "נקסט היא אינה תוכנית חדשותית"
אייס |  1
בית קשת ברמת החייל (צילום אלכסנדר כץ)
האם "קשת" מבקשת סכומים של עשרות אלפי שקלים מחברות טכנולוגיה תמורת כתבה מחמיאה בתוכנית "נקסט? מסתבר שכן.
על פי תחקיר שמפרסם הבוקר נתי טוקר ב"דה מרקר" מסתבר שבמאקו צפוי להתפרסם בקרוב פרויקט על חברות ההי טק שכדאי להכיר ב-2020, ושהפרויקט נעשה בשיתוף מדור הטכנולוגיה במטקן הנקרא "נקסטר" ועיקרו קידום חברות בעזרת תמונות של המנכ"לים וטקסט מחמיא שייכתב על ידי החברה עצמה.
מדובר בפרויקט מסחרי, ועל פי התחקיר - חברות ההיי טק קיבלו פנייה שכוללת שני מסלולים – תשלום של 15 אלף שקלים עבור אייטם דיגיטלי בלבד או 30 אלף שקלים עבור אייטם הן באתר והן בתוכנית הטלוויזיה נקסט, אותה מגיש דרור גלוברמן, שהוא גם העורך הראשי של נקסטר.
בטקסט נטען כי מדובר בהפרה מפני שהתוכן הוא שיווקי והוא מופיע בתכנית חדשותית, אולם בתגובה שלהם לכתבה טוענים אנשי קשת כי נקסט היא אינה תוכנית חדשותית, "אלא מגזין העוסק בחדשנות. החברות המוזכרות בכתבה בתחום הפוד-טק לא סוקרו בנקסט כך שלא היה ניגוד עניינים".
לגבי האזכור של חברת פיפלביז, שעל השת"פ שלה עם קשת פורסם לפני מספר ימים באייס, אמרו בקשת כי העניין ייבדק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בוקר טוב
    איש 02/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ים אייטים בתוכניות הבוקר הן בתשלום גם בקשת וגם ברשמ
    סגור