תקשורת ומדיה

ברדוגו בכתב ההגנה: לא פרסמתי פרטים חסויים על חקירת חפץ

במענה לתביעה שהגיש נגדו עד המדינה בתיק 4,000 מכחיש הפרשן הפוליטי של גל"צ כי פרסם בקבוצת הוואטסאפ "אחדות הליכוד" פרטים על חקירת חפץ שעליהם הוטל צו איסור פרסום. טוען כי גם אם הפרסום בוצע מהסלולרי שלו - מדובר במהלך של צד שלישי
אייס | 
יעקב ברדוגו (צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של גלצ)
הפרשן הפוליטי של גל"צ, יעקב ברדוגו, הגיש כתב הגנה ומכחיש מכל וכל את התביעה שהגיש נגדו ניר חפץ, שלפיה פרסם בקבוצת הוואטסאפ "אחדות הליכוד" פרטים על תרגיל חקירה שהוטל עליו צו איסור פרסום. כך מפרסם היום אבישי גרינצייג ב"גלובס".
עד המדינה חפץ תובע מברדוגו כחצי מיליון שקלים בעקבות פרסום הפרטים החסויים מהחקירה, אך בכתב ההגנה טוען ברדוגו כי "לא העביר את המסמך". עם זאת, הפרשן של גל"צ מוסיף כי "ככל שיתברר כי מסמך זה אכן מצא דרכו לקבוצת הוואטסאפ של "אחדות בליכוד" באמצעות מכשיר הטלפון הנייד של הנתבע, הרי אין לנתבע מושג על כך, וייתכן שמדובר בטעות שאיננה פרי מעשה מכוון, או במעשה שנעשה על ידי צד שלישי".
כזכור, בפברואר בשנה שעברה הותר לפרסום כי דמות הקשורה לחפץ נתנה עדות פתוחה בכל הנוגע למערכת היחסים שלה עם עד המדינה בתיק 4,000. בכתב ההגנה טוען ברדוגו כי ככל שנגרמו לתובע נזקים כלשהם, כגון פגיעה בשלמות המשפחה, נזקים המוכחשים מכל וכל, אין לו אלא להלין על עצמו בעניין זה, שכן הוא היה זה שבחר לקיים קשר סודי עם הצעירה האלמונית במקביל לנישואיו". 
לגבי טענה נוספת בכתב התביעה, לפיה ברדוגו שיקר כאשר טען בשידור כי המשטרה היא זו ששידכה לחפץ את עו"ד אילן סופר, כותב הפרשן בכתב ההגנה כי "ההתבטאויות בתוכנית מסוג זו, לגביה כל מאזין סביר מבין שהיא תוכנית של הבעת דעות, פרשנות והבעת עמדה, להבדיל מהבאת עומדות, אינן מקימות עילת תביעה כלשהי לתובע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה