תקשורת ומדיה

"שטוקהולם" של קשת וכאן תופק באפריל בגרמניה

המיני סדרה "שטוקהולם" של קשת 12 וכאן 11, תופק ברימייק גרמני שישודר בערוץ הברודקאסט המצליח VOX ובפלטפורמות סטרימינג. האדפטציה הגרמנית תכיל גם היא ארבעה פרקים ויככבו בה שחקנים גרמנים נחשבים
אייס |  1
שטוקהולם (צילום יחסי ציבור)

בשורות מצוינות ליוצרי סדרת הטלוויזיה הישראלית "שטוקהולם". המיני סדרה הישראלית תופק ברימייק על ידי Keshet Tresor Fiction - מחלקת הדרמה בחברת ההפקה הגרמנית טרזור, שנרכשה על ידי קשת אינטרנשיונל ב-2017.

האדפטציה הגרמנית של הסדרה הישראלית תכיל גם היא ארבעה פרקים ותקרא "Unter Freunden Stirbt Man Nicht" (בתרגום לעברית: "אתה לא מת בקרב חברים"). יככבו בה השחקנים הגרמנים הנחשבים איריס ברבן, אדל ניוהאוזר, היינר לאוטרבאך, מייקל וויטנבורן ו-וולטר סיטלר בתפקיד גופתו של הכלכלן שהלך לעולמו.
"שטוקהולם" מבוססת על רומן מאת כלת פרס ספיר לספרות, נעה ידלין. בגרסת המקור הישראלית מככבים גידי גוב, תיקי דיין, ליאורה ריבלין, דבל'ה גליקמן וששון גבאי, והיא הופקה על ידי ארצה הפקות.
עלילת הסדרה מתמקדת בכלכלן בעל שם עולמי ומועמד מוביל לזכייה בפרס נובל בכלכלה, אשר נמצא ערב אחד מת במיטתו. את גופתו מוצאים ארבעת חבריו הקרובים בחמישים השנים האחרונות. הם מחליטים להסתיר את דבר מותו ו"להחזיק אותו בחיים" עוד חמישה ימים, לטובת ההזדמנות לזכות אותו בפרס שרצה יותר מכל.
ב-2018 הוקרנה הסדרה בבכורה עולמית בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בטורונטו. קשת אינטרנשיונל מפיצה את הסדרה ואת הפורמט מחוץ לישראל.
ב-2019, נמכרה הסדרה לשידור בגרסתה המקורית בעברית בשירות הסטרימינג הקנדי של רשת CBC, ובפלטפורמת הבידור האמריקאית "טופיק".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתה על גרמניה, מדינה כל כך תרבותית
    די כבר 02/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה השפלה שישראלים רצים לגרמניה רק שבעים שנה אחרי מה שעוללו לנו
    סגור