תקשורת ומדיה

מחזיקת מניות בפרטנר נגד הדירקטוריון: מעכבים רכישה ע"י הוט

קוראת לדירקטורים להביא את ההחלטה לאסיפת בעלי מניות כדי לקבל החלטה לגבי ההצעה של הוט לרכישת פרטנר. מאשימה אותם: אם החברה תימכר לא תהיה להם עבודה. בדירקטוריון טוענים כי הם בודקים אפשרויות אחרות
אייס | 
הוט פרטנר
האם דירקטוריון פרטנר מעכב בכוונה את אישור בקשת רכישת החברה על ידי הוט? כך לפחות חושבת אחת מבעלות המניות של החברה. כך מפרסם הבוקר גולן חזני ב"כלכליסט".
על פי הדיווח, בעלת המניות, ששמה לא נחשף, שלחה מכתב לכל חברי הדירקטוריון וביניהם גם ליו"ר אסנת רונן, ובו היא ספק מלינה ספק מאשימה את חברי הגוף כי הם מעכבים את ההחלטה בנוגע להצעת הרכישה מפני שאם יאשרו אותה ופרטנר תתמזג לתוך הוט, הם יאבדו את מקומם בדירקטוריון. לכן, לפי המכתב שלה, הם נמצאים בניגוד עניינים.
מאז נודע על הצעת הרכישה של הוט עלתה מניית פרטנר בבצורה די חדה, ואם בתחילה שיקפה ההצעה מחיר של 27% מעל ערך המניה, נכון להיום מדובר רק ב-10% יותר מערכה. למרות זאת, בשבוע האחרון נבלמה העלייה, אולי בגלל הבנה של המשקיעים כי הדירקטוריון לא מקדם את ההחלטה לגביה.
מבנה הדירקטוריון בפרטנר מעט מוזר מפני שבאוקטובר האחרון נאלץ חיים סבן להעביר את מניותיו המשועבדות לקרן האצ'ינסון ומיד לאחר מכן עזבו את הדירקטוריון ששת ניצגיו והותירו אותו למעשה עם שישה בלתי תלויים. קרן האצ'ינסון ביקשה ממשרד התקשורת הכניס נציגים משלה, אך נכון לעכשיו לא קיבלה לכך אישור (מניות השליטה מופקדות בנאמנות אצל עו"ד אהוד סול מהרצוג פוקס נאמן), וכך יוצא שלבעלת השליטה בחברה אין כרגע נציגות או שליטה בדירקטוריון.
במענה לטענות, מסבירים בדירקטוריון כי הם לא מעכבים את ההחלטה בכוונה אלא בודקים חלופות: האם להענות להצעת הוט או להמשיך כרגיל ואף לנסות לרכוש בעצמם חברה אחרת. לטענתם, החלופה של רכישת חברה אחרת אינה נופלת מההצעה של הוט לרכוש את פרטנר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה