תקשורת ומדיה

מי שלא רצה אותו ב"גלובס" יקבל אותו ב"מעריב"

בעיתון של אלי עזור מתכוונים להשיק שבועון כלכלי חדש. העורך המיועד הוא אלי ציפורי, שהביע במהלך השנה האחרונה ועד לפיטוריו מ"גלובס" תמיכה פומבית ברה"מ נתניהו
אייס | 
"מעריב" פועל להקמת שבועון כלכלי חדש. מי שמועמד לערוך את העיתון החדש הוא אלי ציפורי, שהביע באחרונה ב"גלובס" תמיכה פומבית בנתניהו.
"מעריב" מקבוצת ג'רוזלם פוסט נמצא בבעלות איש העסקים אלי עזור מ-2014. כעת מנסים ב"מעריב" להיכנס חזרה לתחום הכלכלי, בעיקר לשוק ההון. בעיתון מתכוונים להשיק שבועון כלכלי חדש שיופץ מדי שבוע עם העיתון היומי, אך יהיה נפרד ממערכת העיתון.
אלי ציפורי כיהן בתפקידים בכירים ב"גלובס" בעת שהעיתון היה בשליטת איש העסקים אליעזר פישמן, ולא פעם נטען נגדו כי הביע עמדות שהתאימו לצרכיו העסקיים של פישמן. ציפורי פוטר מ"גלובס" בספטמבר 2019. מו"לית "גלובס", אלונה בר־און, הבהירה בחשבון הטוויטר שלה כי פיטוריו של ציפורי נעשו על רקע התנהלותו האישית, ולא על רקע פוליטי.
ציפורי החל בשנה האחרונה להביע תמיכה בראש הממשלה, בנימין נתניהו, סביב כתבי האישום נגדו, וכיום הוא נחשב מקורב לאישים במעגלים הקרובים לרה"מ. בין היתר, הוא הופיע בהפגנות של תומכי נתניהו ותקף בחריפות עיתונאים ובכירים במערכת אכיפת החוק.
שמו של עזור הוזכר כמה פעמים בשבועות האחרונים על רקע פרסום עדויות בתיקי נתניהו על ידי העיתונאי רביב דרוקר. על פי עדותו של השר גלעד ארדן, שהיה שר התקשורת, עזור פנה אליו כדי לסייע לבעלי בזק שאול אלוביץ' במניעת יישומה של רפורמה בתחום, שעלולה הייתה לפגוע בבזק.
דרוקר פירסם גם את עדותו של עזור עצמו בתיק 2000. במענה לשאלה אם הוא מתערב בעבודה העיתונאית, אמר עזור: "אני מתערב, אבל זה נדיר". עזור הוסיף וטען כי ב"מעריב" אין קו מערכתי אחיד: "יש בעד ביבי ונגד ביבי".
עורך "מעריב" דורון כהן וציפורי עצמו סירבו להגיב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה